door mij gekochte goederen

nataglen
Topic Starter
Berichten: 6

door mij gekochte goederen

#1 , 11 jan 2019 17:33

beste
ik heb een vraag ik heb dochter zonder inkomen haar vriend aan de drugs en dienst moeder in de schulden mijn dochter na tijd niet gezien te hebben nam terug contakt op en deelde mee dat ze zwanger was de band beterde en om te helpen omdat zij niet konden heb ik aales gekocht voor baby die op komst is van pampers kinderkamer compleet park met bekledin g wandelwagen drie ineen ik heb haar steeds gezegt dat deze goederen van mij blijven en ze die enkel mocht gebruiken heb alle aankoop bewijzen ervan nu alles er staat heeft ze alle contakt verbroken mij dus gewoon gebruikt en weigerd nu om goederen terug te geven want nu en kan zij dit weigeren

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
nataglen
Topic Starter
Berichten: 6

#2 , 11 jan 2019 17:34

beste
ik heb een vraag ik heb dochter zonder inkomen haar vriend aan de drugs en dienst moeder in de schulden mijn dochter na tijd niet gezien te hebben nam terug contakt op en deelde mee dat ze zwanger was de band beterde en om te helpen omdat zij niet konden heb ik aales gekocht voor baby die op komst is van pampers kinderkamer compleet park met bekledin g wandelwagen drie ineen ik heb haar steeds gezegt dat deze goederen van mij blijven en ze die enkel mocht gebruiken heb alle aankoop bewijzen ervan nu alles er staat heeft ze alle contakt verbroken mij dus gewoon gebruikt en weigerd nu om goederen terug te geven want nu en kan zij dit weigeren

Etak
Berichten: 110
Juridisch actief: Nee

#3 , 11 jan 2019 19:26

voor de baby alleen al, zou ik het laten rusten, dat kleintje verdient echter wel een kans en heeft de juiste zorgen nodig

Reclame

Terug naar “Andere”