Bezoekrecht grootouders?

sledge
Berichten: 13

#16 , 26 feb 2010 21:01

ondertussen is er bij mij een uitspraak : het openbaar ministerie gaf het advies om de zaak af te wijzen (schoonvader wil duidelijk ons mentaal kraken)

maar de jeugdrechter gelooft in sprookjes en verwijst ons naar een neutrale bezoekersruimte die elke drie maanden verslag dienen uit te brengen aan de jeugdrechter

dus gaan we in beroep....

jeugdrecht in belgie...een klucht

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
NathalieCoenen
Berichten: 2

#17 , 03 mei 2010 18:44

Beste,
Ik ben een jonge oma van 49 jaar. Sinds vorig jaar is er een enorme ruzie tussen mij en mijn dochter (en vooral schoonzoon). Hierdoor heb ik mijn bijna 4 jaar oude kleinzoon al een jaar niet meer gezien. Ik heb hiervoor verschillende keren naar mijn dochter getelefoneerd maar dit heeft niet veel uitgehaald. Ik vraag me af of het mogelijk is om hier iets aan te doen. Bij voorkeur zou ik tot een oplossing komen zonder dat de zaak voor rechter moet komen. Is dit mogelijk?

mvg,
Nathalie Coenen

forumalex
Berichten: 17

#18 , 29 jun 2016 22:20

en was dit een jeugdrechter van antwerpen

Reclame

sledge
Berichten: 13

#19 , 30 jun 2016 00:15

Ja, denoielle, maar in beroep gewonnen, schoonvader liet daar even zijn masker vallen en begon ons uit te schelden, anders weer een probleem. Sindsdien nooit meer iets van mijn schoonvader gehoord, zo graag ziet hij zijn kleinkind, het was alleen maar om geld te doen, maar dat wou de rechtbank dus eerst niet horen

Terug naar “Andere”