Kan ik ander inkomen trekken ?

Ano024120
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Kan ik ander inkomen trekken ?

#1 , 23 nov 2018 14:22

Ik trek al jaren verhoogd kinderbijslag , heb vandaag 1 dag gaan werken .. ik ben zwanger en is niet gelukt . Ondertussen wel een contractje getekend van 3 maanden en een ziekte en invalidieitsverzekering gekregen maar mijn werkgever voelt zich heel erg bedrogen omdat ik het niet eerder had verteld . Het is een beschutte werkplaats dus geen idee ofdat mijn vorige kinderbijslag zal wegvallen want binnen 2 maand verlies ik die helemaal . Heb ook een verleden ( psychisch ) heb borderline . We zijn radeloos want ik hoop nog van iets te kunnen trekken ... ik ben heel erg gevoelig voor depressies kan ook moeilijk iets volhouden . Uit angst dat ik het niet kan . Met dat ik zwanger ben zou ik nog van iets kunnen trekken ? Of met mijn verleden ? We zijn momenteel radeloos want ons kindje komt er dan ook aan later ...

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 23 nov 2018 14:39

Begrijp niet heel goed wat je wil zeggen, maar als je werkt kan je onmogelijk kindergeld trekken voor u zelf, of is het voor een kind van u ??
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Andere”