Nationaliteit aanvraag

Samerly
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Nationaliteit aanvraag

#1 , 19 nov 2018 12:08

Hoogachtend ,

Ik zou graag Belgisch nationaliteit willen aanvragen en ik heb aan alle voorwaarden voldaan behalve één probleem in het strafregister waarin ik een strafbaar feit had dat leidde tot een gerechtelijke uitspraak van de politierechtbank en was uitspraak met een rijverbod gedurende 30 dagen met een geld boete van 100 x 6 die ik nog steeds betaal in maandelijkse betalingensplan en 15 dagen gevangins met uitstel voor 1 jaar en 180 euro . Het probleem was gerelateerd aan twee motoren die waren geparkeerd op de weg voor het gebouw waar ik woon , een van hen was Klasse A broomfiets ( de verzekering van hem was twee weken voor de aankomst van de politie verlopen en ik niet van plan was om hem te vernieuwen omdat de broomfiets beschadigd was ) en de tweede was een motorfiets van 250cc ( Ik heb hem niet geregistereerd want ik was niet beschik van motor rijbewijs en ik heb hem gekocht voor een scherpeprijs zonder aandacht dat hij is van 250cc ) .

Mijn vraag is of dit probleem zou van invloed zijn op het verzoek van nationaliteit aanvraag ? , Als er een negatiefe invloed op de aanvraag of op de besluit zou zijn , wat moet ik dan doen ?

Bedankt

Met vriendelijke groeten ,

Naji Samerly

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
adizal

#2 , 19 nov 2018 12:25

--Dat zou invloed kunnen hebben....
--Aantonen, dat je de wet en de regels kent en ze ook zult respecteren.
Iedere Belg word immers geacht de wet te kennen.

Thomas Morus
Berichten: 5926
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#3 , 19 nov 2018 12:55

Hoe lang is dat geleden?
Na drie jaar verdwijnt dat automatisch uit uw strafregister.

Ik denk trouwens niet dat dit een invloed zal hebben op uw aanvraag.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Reclame

Terug naar “Andere”