Grens problemen door schulden?

Rsnew
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Grens problemen door schulden?

#1 , 10 nov 2018 23:04

Het zit dus zo:

Ik ben vorig jaar naar een land in het oosten verhuisd. (Uitgeschreven uit gemeente en nieuw adres in het buitenland aangegeven.)
Ik heb dit jaar januari geld afgehaald van mijn credit card bij mijn bank ( serieus bedrag).
Ik had geen geld meer op mijn zichtrekening staan dus gevolg: ik ging in de min op mijn zichtrekening.

De bank had mij gecontacteerd 6 maanden geleden voor een betalingsregeling.(zij wisten niet dat ik geen belgisch adres meer had en ook niet dat ik in het buitenland woonde). Met die betalingsregeling was ik mee akkoord gegaan, maar na 2 maanden kon ik dat niet meer betalen. Heb nog eenmaal een herinnering gehad van de bank ( dat is nu ongeveer 4 maanden geleden). Binnen 2 maanden ga ik op vakantie naar België voor een aantal weken. Krijg ik problemen aan de grens? Of laten die mij België gewoon binnen?

Ik weet dat het mijn eigen schuld is om geld van een credit card te halen, zonder er geld voor te hebben, maar het was een bewuste keuze in noodzaak. Ik will niet dat jullie mij gaan bestoken waarom ik dat gedaan heb, ik zou graag weten wat de bank nu gedaan heeft aangezien ik er 4 maanden niks meer van gehoord heb en ook of er aan de grens wat gaat gebeuren. Alvast bedankt.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Thomas Morus
Berichten: 5925
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#2 , 11 nov 2018 00:32

"Krijg ik problemen aan de grens? Of laten die mij België gewoon binnen?"

Daar staan geen buitenwippers hoor.
Tenzij je met het vliegtuig uit een niet-Schengen land komt.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Rsnew
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 11 nov 2018 05:30

"Krijg ik problemen aan de grens? Of laten die mij België gewoon binnen?"

Daar staan geen buitenwippers hoor.
Tenzij je met het vliegtuig uit een niet-Schengen land komt.
Dank je voor je reactie. Ik kom terug met het vliegtuig uit een land dat niet in Europa is.
Dus het zou inderdaad gaan over een niet-Schengen land.

Reclame

loeki
Berichten: 267

#4 , 11 nov 2018 06:46

Zelfs vanuit een niet Schengen land gebeurt er niets zolang er geen veroodeling en seining is

Terug naar “Andere”