Domicilie uitkeringgerechtigde student bij gepensioneerde grootmoeder plaatsen

AndyR
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

Domicilie uitkeringgerechtigde student bij gepensioneerde grootmoeder plaatsen

#1 , 18 okt 2018 08:45

Dag iedereen!

Om mijn vraag in het kort samen te vatten: ik ben een zelfstandig student, die een werkloosheidsuitkering ontvangt iedere maand. Deze uitkering is ondertussen wel al gezakt naar het laagste niveau, gezien ik niet voor een knelpuntberoep studeer en deze uitkering dan ook niet bevroren blijft.

Momenteel verblijf ik nog bij mijn ouders, maar de laatste tijd zijn er meer problemen dan iets anders. Daarom heb ik besloten om op kot te gaan.

Helaas moet ik dan wel nog steeds een domicilie hebben en ik vrees dat mijn ouders mij daar niet meer mee gaan willen helpen. Mijn grootouders echter, staan gelukkig wel nog altijd voor mij klaar en eventueel zou ik mijn domicilie daar kunnen plaatsen.

Maar nu is mijn vraag: indien ik mijn domicilie op mijn grootouders hun adres zou plaatsen, heeft dit invloed op hun pensioenbedrag? Of op mijn uitkeringsbedrag? Ik zou namelijk niet willen dat mijn grootouders in de problemen komen hierdoor!

Alvast bedankt!

Andy

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 18 okt 2018 09:54

Wat u doet is domicilie fraude u domicilie moet staan waar je verblijft !!!

Als uitkering gerechtigde kan je dit na een tijd zuur opbreken, oppassen daar mee
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Andere”