Vechtscheiding

namyne
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Vechtscheiding

#1 , 25 feb 2018 09:53

Beste,

Na 10 jaar uit elkaar begin ik echt helemaal ontmoedigd te worden. Vanaf dag 1 waren er problemen en conflicten.

Hij bleef in het huis wonen dat onafgewerkt is en tot op heden nog steeds. We vroegen een sociaal onderzoek aan. Daar bleek het geen probleem dat er geen tafel, stoel is om aan te eren, gevaarlijk omgeving zoals onafgewerkte trap, geen eigen slaapplaats..

Nu is het al even aan de gang dat hij vrienden die geen woonplaats hebben, te pas en te pas opvangt, deze mannen blijven dan steeds enkele maanden bij hem wonen.

Mijn dochter is 12 jaar en ik vind dit geen goede omgeving om op te groeien, temeer om dat hijzelf en zijn vrienden joints roken in haar bijzijn. Ze vertelde me dit zelf en weet alles liggen.

Haar papa slaapt ook bij haar in de kamer.

Het slecht spreken over mijzelf stopt ook niet, het meisje is compleet de weg kwijt. We zijn al 2 jaar bezig met begeleiding ivm haar gedragsproblematiek, schoolproblemen, add, dyscalulie enz.. Wij willen haar verder helpen, maar staan hier als nieuw samengesteld gezin compleet alleen voor. Hij ontkent dat mijn dochter nog maar 1 probleem heeft.
Ook al wordt dit door school, begeleiding, psychologe, psychiater genoeg bevestigt.

Alimentatie werd nooit betaald, hiervoor werd nu een verzoekschrift ingediend bij davo.

Dochter geeft zelf aan niet meer te willen gaan, kamt met een enorm met een dubbel gevoel.

Krijgt en mag alles daar, hij weet dat school heel moeilijk is, maar doet geen enkele moeite om haar hier in te begeleiden.

Stuurt berichten naar men parter, valt ons lastig, weigert haar terug te brengen, ik dien haar te brengen en op te halen en ga zo maar door...

Nu moet dochter ook een apparaat dragen en waarschijnlijk verschillende, op de documenten van het vonnis dient dit door mij betaald te worden en dien ik achteraf te verrekenen na tussenkomst.

Dit is eigenlijk toch te gek voor woorden, ik moet dus eerst 1000 en euro 's neerleggen, tijd maken voor de vele afspraken, met plezier weliswaar, maar het is me toch een aapje op een stokje deze werkwijze. Het is zo toch wel erg makkelijk.
Mama brengt alles in orde, betaald en de peanuts zal ik achteraf wel betalen, te laat ook natuurlijk.

Facturen worden steevast niet of te laat betaald, staat dan op de rek erop de dag de betaling al dient uitgevoerd geweest te zijn, kan en mag dit allemaal.

Heel frusterend ook dat ik met mijn rug tegen de muur sta, in alles laten vaststellen kruipt ook zoveel tijd...

Iemand raad?

Alvast heel erg bedankt

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding