neutrale bezoekruimte

bloempje123
Topic Starter
Berichten: 55

neutrale bezoekruimte

#1 , 14 jul 2017 11:51

we zijn vorige maand naar de rechtbank geweest ivm ons zoontje ( 3,5 jaar) papa gaf toe dat hij zijn zoontje nog nooit gezien had.
maar zei weer dat ik dit altijd zelf heb gewild ( woont amper een 1km van mijn deur) ook was hij boos omdat ons zoontje bij achernaam heeft ( jeugdrechtbank heeft dit zo gewild) kort gezegd ik was een grote gangster. in alle mijn meldingen staat dat ik nooit heb geezegd dat de papa zijn zoontje niet mocht zien, maar wel ons toezicht mits hij problemen heeft met drugs. ook dat werd toegegeven maar hij zei dat dit al tien jaar geleden was!
maar iedereen weet dat dit niet zo is. mijn advocate heeft een sociaal onderzoek aangevraagd, want zij vond het raar dat de ouders terug bij de papa zijn komen wonen zo plots...
ik heb wel gezegd dat ik akkoord ga met bezoekrecht onder toezicht, mits ik de papa voor geen meter vertouw
binnenkort vonnis, wat mag ik verwachten?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#2 , 24 jul 2017 13:51

Veel te weinig info om een zinnig antwoord te geven. Hangt allemaal van de details af, de pleidooien van de advocaten en van de rechter die moet oordelen. Je mag ons altijd laten weten wat de uitspraak was. Kan interessant zijn voor andere bezoekers hier die een gelijkaardige vraag hebben...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Franciscus
Berichten: 38592

#3 , 24 jul 2017 14:46

Bij het sociaal onderzoek hoort ook een onderzoek en dat de volledige pedigree van partijen ( strafregister) worden nagekeken en ook de politie bevraagd met wat er geweten ende geregistreerd is over personen.

Reclame

Franciscus
Berichten: 38592

#4 , 24 jul 2017 14:47

Bij het sociaal onderzoek hoort ook een onderzoek waarbij de volledige pedigree van partijen (strafregister) worden nagekeken en ook de politie bevraagd met wat er geweten ende geregistreerd is over personen.

Terug naar “Andere”