Document met fout ondertekend

ozna
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Document met fout ondertekend

#1 , 04 jul 2017 19:54

Geachte mede-forumers,

Momenteel zit ik in een rechtzaak (vredegerecht) verwikkeld waarbij er in de onderlinge verdeling van een erfenis mij elementen worden aangerekend die correct zijn maar ook elementen die niet correct zijn.

Tijdens de laatste zitting heb ik mijn akkoord getekend tot betaling van de elementen die mij inderdaad ten laste vallen maar tevens dat ik de andere kosten betwist. Dit was een document die de advocaat van de tegenpartij heeft opgemaakt.

Bij nader inzien blijkt dat het bedrag waarover ik mijn akkoord heb getekend te groot is. Een deel hiervan heb ik reeds betaald. Op het document staat heel duidelijk waar de kosten voor staan en ik heb bankuittreksels die bewijzen dat mijn 'schuld' lager is dan vermeld op het document die ik heb ondertekend.

Ben ik nog in de mogelijkheid dit ondertekend document te laten vervallen indien ik kan bewijzen dat het bedrag waarmee ik akkoord ging fout is? Is er een bepaalde wettekst die ik hierbij kan aanhalen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding