Werkgevers brief voor Voorzitter als hulp voor werknemer

nielshelsen
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Werkgevers brief voor Voorzitter als hulp voor werknemer

#1 , 07 apr 2017 08:57

Beste

Mijn naam is Niels, ik ben mede zaakvoerder van een bedrijf waar ongeveer 25 mensen werken. Aks werkgever ben ik nauw betrokken met onze mensen. Een van onze mensen moet binnenkort voor de rechtbank verschijnen omwille van geweld bij de partner van zijn ex-vriendin in het bijzijn van zijn kinderen. (De partner van zijn ex-vriendin, zou de kinderen niet goed behandelen en mijn werknemer zelf is in zijn jeugd ook mishandeld geweest.)

Toch is het een van onze beste werknemers zowel op werkvlak als op vlak van mentaliteit. Hij is eerlijk, neemt zijn verantwoordelijkheid, heeft geduld en er kan alles aan gevraagd worden.

Nu zou ik voor de voorzitter een brief willen schrijven waarin ik schets hoe waardevol hij is en dat hij werkelijk een goed man is. HIj neemt onder onze toezicht elke twee dagen ook medicatie die helpt om van alcohol te blijven.

zou iemand mij helpen wat ik juist in zo'n brief kan schrijven dat zou helpen om mijn werknemer een kleinere straf te geven?

bedankt alvast !

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding