Dagvaarding

Ambisiji
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Dagvaarding

#1 , 24 mar 2017 20:42

Goede avond,
Op een lang verhaal zo kort mogelijk te houden , hierbij het volgende...

Ik kreeg gisteren een dagvaarding voor de jeugdrechtbank ivm mijn dochter die ik nooit heb gekend. Enkel de eerste 8 maand heb ik haar gezien, ze word 15j nu. Zowel zij, haar moeder en ik zijn gedagvaard.

Aangezien ik geen flauw benul heb waarover dit gaat, de enige mededeling is "de zone /leefomgeving waarin mijn dochter zich bevind is niet gezond en de kansen op zelfontplooiing komen in het gedrang, ben ik de dossier gaan raadplegen bij de griffier.

Stapels kaften met pv' s van mishandeling en leugens en bedrog van zowel zij, als haar moeder, 8jaar jeugdrechter, verslagen van de jeugdbrigade etc... Met telkens hetzelfde besluit : Word weer overgedragen aan de zorgen van haar moeder"...

Al 8jaar blijkt dit gaande te zijn, Waarom word ik nu , na al die tijd, mee gedagvaard?

Voor mij is dit inorde, maar ik weet absoluut niet wat ik moet verwachten?
Ik ben intussen zelf getrouwd en heb 3 dochters. Het voelt wat onwennig aan.

Ik vraag me wat ik hier plots aan moet veranderen?

Kan iemand me info geven aub, het is nog wachten tot 3 april.

Ps: mijn dochter kent mij niet, van de rechter gaat ze nu voor de eerste keer horen wie haar vader is. Ook niet erg realistisch.

Alvast erg bedankt.
(Fijn weekend)
Mvg B

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38587

#2 , 24 mar 2017 23:17

Nooit gehuwd geweest?
Ooit alimentatie moeten betalen?
Staat u geregistreerd als wettige vader of alleen biologische?
Kan de dochter bij u terecht?

Ambisiji
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#3 , 24 mar 2017 23:33

*
Laatst gewijzigd door Ambisiji op 24 mar 2017 23:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Reclame

Ambisiji
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#4 , 24 mar 2017 23:53

Nooit gehuwd geweest?
Ooit alimentatie moeten betalen?
Staat u geregistreerd als wettige vader of alleen biologische?
Kan de dochter bij u terecht?

Nooit gehuwd geweest.
Kind verwekt (ongewenst) toen moeder 16j, ikzelf 18j.
Nooit alimentatie betaald.
Kind erkend ja.


Er is sprake van het aanhoren van een vonnis door reeds conclusie van...."geen idee" verslagen van jeugsbrigade en school en..." veronderstel ik.

Kan de dochter bij ons terecht? Moeilijke vraag om op te antwoorden gezien haar problematische jeugd zo blijkt alsook het aanWezig zijn van ADHD en autisme. Bekeken vanuit het vader perspectief JA! Of dit in de realiteit enigzins mogelijk is, geen idee.

Bedankt alvast voor het lezen/informeren.



Terug naar “Andere”