kunnen kinderen bij mama constant blijven

xosazulu
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

kunnen kinderen bij mama constant blijven

#1 , 23 feb 2017 13:16

Ik ben een mama van drie kindjes waarvan er 1 is met een ASS spectrum en een ander met leerproblematiek.
Ik heb het vorig jaar zover kunnen krijgen met de papa dat we tot een overeenkomst zijn gekomen en bevestigd id door gerecht. Waarbij ik ongelooflijke toegevingen heb gedaan mits papa tijdens vorige proces met vervalsing van documenten afkwam en geen werk had en heeft.
Alimentatie is 270 euro voor de drie en hij krijgt ze 39 weekenden te zien en ik doe alle onkosten en heb hen tijdens de week en af en toe een weekend en vakanties tot mijn spijt.
Nu overlaatst komen kindjes thuis 5,6 en 7 jaar en weten mij te vertellen dat ze ipv thuis daar te slapen gewoon in auto gans weekend hebben overnacht en ik confronteer hem ermee en hij liegt het gewoon weg.
Kinderen worden verboden om tegen mijn huidige echtgenoot waar kindjes het super mee kunnen vinden om een zoen te geven en papa te zeggen.
Kinderen willen niet meer naar hun papa en zitten een ganse week hiermee bezig.
Het maakt mij kapot en alimentatie dat betaalt hij al een 2 maanden niet meer. En hij vindt dat hij dat ook niet moet betalen.
Wat moet ik hiermee?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding