Dochter 4jaar .vermoeden mishandeling

Dotje90
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Dochter 4jaar .vermoeden mishandeling

#1 , 16 nov 2016 17:52

Hallo,

Ik heb een dochtertje van 4jaar.
Ze was 9maand toen ik en mijn ex vriend uit elkaar gegaan zijn.
Sindsdien is het co ouderschap.

Het begon een beetje 1jaar geleden.
Ik ging mijn dochter afhalen de maandag van het school (de wissel is de maandag).
Ze vertelde me dat ze pijn had aan haar "muisje" en dat papa haar had pijn gedaan.
Waarmee ik met dit naar de kinderarts ben geweest. Daar heeft ze een volledige week in het ziekenhuis moeten blijven voor onderzoeken en voor te praten met de dokters. In die week heeft ze 5dagen gezegd iedere dag wat er gebeurd is, telkens dat papa haar pijn had gedaan.
Dag 6 is Papa haar komen bezoeken in het ziekenhuis en heeft ze gezegd dat het niet waar is wat er gebeurd is.
Jammer genoeg is er zo niets bewezen, waardoor ik ook niets heb kunnen meer doen.
Volgens mij heeft hij haar bang gemaakt of iets...

Nu,
Deze week heb ik haar maandag van het school gehaald en het was weer van dit. Terug dat papa haar had pijn gedaan aan haar muisje en dat ze aan papa zijn "slurf" moest komen.
Daarmee ben ik onmiddellijk naar de politie geweest.
Maandag nacht zijn we dan nog naar het ziekenhuis moeten gaan met de politie voor onderzoeken en vandaag (woensdag) heeft ze moeten een videoverhoor doen.
Ik heb deze vanmiddag gebeld naar de politie om te vragen of ze al iets meer weten. Waarop de politie mij antwoorde dat het wel tot 6 maanden kon duren voor er nieuws is. Meer mochten ze niet zeggen.

Ik vroeg mij nu wel af, maandag moet ze terug naar haar papa. Ik kan ze toch onmogelijk zo nog laten gaan naar haar papa? Ze wil totaal niet meer gaan en weent al van het gedacht alleen.

Is er iemand die weet wat ik kan meer doen?
Bedankt

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding