problemen zoon

Leske
Topic Starter

problemen zoon

#1 , 01 mar 2006 12:30

Hey,ik ben gescheiden via EOT.Alles is goed en zelf heel goedkopop verlopen.tot daar geen problemen.
Mijn probleem is het volgende.Ik heb drie kinderen.Een zoon van 14 jaar een dochter van 11 jaar en een zoon van bijna 7 jaar.De oudste zoon zit nietb meer op het rechte pad.2 maal van school gegooit.Onlangs voor iemand een mes op de keel te zetten :(
Ik wil die jongen terug op het rechte pad zetten maar krijg tegen werking van mijn ex(zijn moeder).Ze beschermt hem teveel.Ik heb al contact gehad met de school waar hij nu afgegooid is en het clb(vroegere pms).Eveneens met "de waai" in eeklo(observatiecentrum).Ik hoor overal dat mijn ex liegt en niet alles verteld (beschermijng).Ikzelf krijg ook geen informatie van haar.ze denkt dat ik juist alles moet weten om hem in de grond te boren.
WAT STAAT ME TE DOEN ALS VADER. als hij zo verder gaat wordt het een boefje.Het contact met mijn ex is dus nul,nul.
Ze dreigt nu ook steeds dat ik hem niet meer zal zien.(apropos hij loopt steeds weg bij mij).Ze dreigt ook om bij een advokaat te gaan en me dus mijn rechten af te nemen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#2 , 01 mar 2006 15:03

Neem contact op met de jeugdrechtbank!

Reclame

Terug naar “Andere”