Dreigementen ex

mjers
Berichten: 1788

Re: Dreigementen ex

#16 , 06 sep 2016 16:13

Pas op, mijn ex is geen normale man... Hij deinst niet terug om op agressieve wijze de bovenhand te krijgen ook al is het in zijn eigen nadeel. Het heeft lang geduurd om in te zien dat hij al die hele relatie die schulden boven mijn hoofd hield puur om mij dingen te laten doen om hem maar tevreden te stellen. De dag dat ik mij niet meer in bochten wilde wringen voor hem maar eerlijke behandeling verwachtte, gooit hij plots in mijn gezicht dat hij een ander heeft en mij toch niet meer nodig heeft.

Voor het geld zal hij het zeker niet doen, hij heeft genoeg op zijn bankrekening staan om een luxevilla zo cash te betalen. Hij wil gewoon machtspelletjes blijven spelen op zijn manier. Maar ik laat mij niet meer doen!
Tja, definiëer normaal... Niemand staat boven de wet. Hoe abnormaal je ook bent.
Mensen die iets te verliezen hebben gedragen zich best zo normaal mogelijk.

Laat hem maar een dagvaardiging starten om zijn geld te zien...

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
WP002
Berichten: 1479

#17 , 06 sep 2016 16:13

Pas op, mijn ex is geen normale man... Hij deinst niet terug om op agressieve wijze de bovenhand te krijgen ook al is het in zijn eigen nadeel.
Dat staat los van de rest, maar dat is even goed strafbaar. Zien dat u zeker melding maakt, mochten zich bepaalde feiten voordoen.

Halina
Topic Starter
Berichten: 16
Juridisch actief: Nee

#18 , 06 sep 2016 16:18

Bedankt voor de bezorgdheid, ik ben zeker op mijn hoede... Maar ik denk dat als ik op mijn strepen blijf staan dat er niets van zal komen. Volgens mij wilt hij zien of mij nog een laatste keer bang kan maken.

Reclame

mjers
Berichten: 1788

#19 , 06 sep 2016 16:21

Bedankt voor de bezorgdheid, ik ben zeker op mijn hoede... Maar ik denk dat als ik op mijn strepen blijf staan dat er niets van zal komen. Volgens mij wilt hij zien of mij nog een laatste keer bang kan maken.
Gewoon negeren en verder gaan met uw leven.
Dergelijke op macht beluste mensen zijn vaak de grootste angsthazen die er rond lopen.
Indien hij u blijft lastig vallen kan u klacht indienen bij de politie wegens stalking.

Terug naar “Andere”