Hallo,
Mijn zus heeft 7 kindjes.
De kindjes zijn tussen 4 en 16 jaar oud.
Het huis van mijn zus is een ramp,
Er zijn stukken papier van de muur het is constant vuil er ligt een dubbel bed volledig vol met wast die niet gestreken is, de kinderen hun kamers zijn rampzalig , bedden volgeplast dekens zogoed als nooit gewassen , de vloer in sommige kamers is venyl en andere kamers hebben alleen de houten latten waar de venyl op zou moeten.
De kast in de kamer van 1 van de jongens ligt zen kleerkast uiteen. Er hangen schuifsloten die iedere dag worden gebruikt aan de deuren van de kinderen. H3t stinkt ook op de bovenverdiepen.
In de keuken lag een dode muis onder de frigo waarvan de schedel zichtbaar was, ze heeft niet geno3g vorken of messen.
Ze betaald bepaalde rekeningen niet .
Als ze 100 euro heeft dan gaat ze liever uit met het geld dan deft7g eten te kopen voor de kinderen.
4 dagen na elkaar eieren eten enzo met puree of een paar dagen geen warm eten en alleen boterhammen met choco
Mijn zus gaat iedere dag we en durft de kinderen alleen laten terwijl ze gaat feesten of naar haar lief gaat.
Mijn vragen,
1. Mag een 16 jarige op 5 kinderen letten een hele nacht? Bv van 19u tot 12 uur in de middag.
2. Valt zoiets onder kindermishandeling?
3. Wie contacteer ik hierover?