Help -manupilatiie-sektarisch gedrag

revenge
Topic Starter

Help -manupilatiie-sektarisch gedrag

#1 , 15 aug 2016 08:18

Hello
Sedert een jaar nu zie ik mijn dochter-28- niet meer, nadat ze verliefd werd op een zuid amerikaan die onconventienele geneeskunde beoefent,
De man heeft ook enkele websites waar hij beweert kanker-ms- enz te genezen.
Mijn dochter had een carriere bij de VRT,
Door manipulatie van die man,liet ze haar familie en vriendinkring vallen, en verkoopt ze al haar bezittingen.
Nu staat zelfs haar nieuwe auto te koop !
De man is zuidamerikaan en is niet terugtevinden in het Belgisch bevolkingsregister.
Nu verblijft de man in Brugge bij mijn dochter!
Ik krijg hulp van de vzw sekten Be en kreeg de bevestigibg dat idd gaat over manipulatie en sektarisch gedrag !
Ik versta dat mensen soms hun leven over een heel andere boeg smijten, maar ik ken men dochter maar al te goed en er is nooit ruzie geweest .
Men vrouw zegt regelmatig dat ze de zin in het leven verliest !
Wat kan ik doen !

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken

#2 , 15 aug 2016 08:24

Weinig daar ze meerderjarig is. Zoek contact en aanvaard haar levenswijze, zodat je met haar kan praten.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

revenge
Topic Starter

#3 , 15 aug 2016 08:57

Ik probeer al een jaar contact te krijgen,steeds krijgen we berichten van haar lief dat ze goed stelt en dat we haar rust niet mogen verstoren.
ik aanvaard haar levenswijze, maar het feit dat ze buitenwereld als afvallingen beschouwt,en door die man haar bezittingen verkoopt baart me zorgen!
Mijn vrouw werd al opgenomen in het ziekenhuis en het gaat van kwaad naar erger!
Ze proberen beiden via spirituele Blogs/ websites volgers te ronselen!
Het gaat hier niet over een koppeltje die op de spirituele, new age toer is, Ze voelen zich Goddelijk en euforisch, Telkens als er twijfels zijn bij men dochter krijgt ze van de man te horen dat ze de juiste offers maakt voor een beter bestaan.en dat terwijl hij haar finacieel pluint en mijn echtgenote verder de dieperik insleurt,!
De man beweert allerlei ziekten te kunnen genezen tegen betaling, zelfs via skype !.ik weet dat dit strafbaar is maar daar mee krijgen we onze dochter niet terug !
En toch moet dit stoppen !

Reclame

sloeberken

#4 , 15 aug 2016 09:01

Je kan enkel strafbare feiten doorgeven aan de bevoegde instanties, maar denk dat je het daarmee enkel erger maakt.
U dochter is een vrij persoon en beslist zelf hoe en met wie ze leeft.

revenge
Topic Starter

#5 , 15 aug 2016 09:10

Ik denk dat je gelijk hebt !Maar mijn echtgenote heeft het regelmatig over zelfdoding en dat maakt ons leven kapot !
De man is hier enkele keren uitgenodigd ,toen hij zag dat wij niet meegingen in zijn verhalen over vorige levens,en allerlei onzin bleven ze gewoon weg!
We waren bewust dat onze dochter problemen had, Burnout,gebroken relatie en we boden onze hulp aan.
we dachten zelfs dat die vriendelijk jongen die ze leerde kennen haar leven terug ging op fleuren, helaas liep het mis !
ik kan mijn vrouw toch niet traagjes laten vermoorden

sloeberken

#6 , 15 aug 2016 09:55

Denk dat het beste is dat u vrouw hulp zoek, kan het perfect begrijpen wat jullie doormaken, maar zoek de oplossing.

revenge
Topic Starter

#7 , 15 aug 2016 10:04

Ze hebben men vrouw al opgenomen vol gestoken met antidepressiva, maar dat is maar een tijdelijke oplossing...
Voor verdriet bestaat er geen blijvende medicijn

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#8 , 16 aug 2016 19:50

Als hij niet ingeschreven staat in rijksregister ... dan kan politie en DVZ zeker maatregelen nemen en hem laten uitwijzen.
Onwettig uitoefenen geneeskunde...
Waar zijn de websites geregistreerd ..be of com enz
Is er een ondernemingsnummer?

Terug naar “Andere”