Sociaal onderzoek na misbruik door neefje op dochtertje van net 4

Beccie
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Ja

Sociaal onderzoek na misbruik door neefje op dochtertje van net 4

#1 , 29 jul 2016 23:53

In Juni zat ik met men 4 kindjes aan tafel, gespreksonderwerp kaka en pipi ☺

Midden in de conversatie zegt mijn dochter van toen net 4... Mama Tristan duwt met zijn piemel op mijn pruimpje. Maakte een vuistje en zei,zo ziet zijn piemel eruit!!! De wereld stond even stil!! Mijn neef is 9 jaar!!

Ben zelf slachtoffer van seksueel misbruik en mijn oudste dochter heeft dit ook een keer meegemaakt met mijn stiefbroer van 13 jaar, zij was toen 5.

Dit gebeurde niet onder mijn dak maar bij mijn moeder. Mijn stiefbroer is verhuisd naar zijn grootvader en heb hem daarna eigelijk niet meer gezien.

Nu verteld mijn kleine meid dit, ook dat ze dit tegen mijn moeder verteld heeft maar deze heeft mij niet ingelicht weeral niet.

Ik ben klacht gaan indienen bij de politie, mijn dochtertje is met camera verhoord. En er zou een VOS onderzoek gestart worden.

Vandaag na 6 weken stonden hier ineens 2 politieagenten aan de deur. Smorgens om 9u30. Ik lag met de kleine poppemie nog in bed na te soezen, hoor de bel en zie ze staan.

Een spervuur aan vragen, hoeveel is jullie inkomen? Hebben jullie leningen? Hebben jullie relatieproblemen of relatieproblemen gehad? Mogen we de kamers van de kinderen eens zien? Ja tuurlijk, maar het is vakantie dus tis rommel he ☺

Wij hebben op die 11 jaar onze problemen al gehad zoals anderen denk ik.

Ik ben opgevoed als getuige van jehovah en op 19 jarige leeftijd letterlijk gaan lopen thuis. Schulden meegepakt omdat ik in goedertrouw een lening had gedaan om mijn ouders te helpen en tot 2 jaar geleden stond ik op de zwarte lijst en kreeg van niemand gedurende al die jaren hulp, want heel mijn familie zit bij de getuigen van jehovah en ik ben uitgesloten.

Ik begrijp niet waarom ik al die vragen krijg? Ik heb mijn kindje niet ongepast laten aanraken!!

Mijn neefjes zijn gefrustreerde kinderen en zeker het neefje dat mijn dochter ongepast heeft aangeraakt, woont week om week bij mijn moeder en ander week bij zijn mama. Is agressief, dreigt met weg te lopen als hij bij mijn moeder is en slaagt haar uit frustratie.

Ik heb geen zin en ben eigelijk bezorgt dat mijn kinderen problemen gaan krijgen omdat wij geen leven hebben dat altijd over rozen ging. Ik ben een mama die zichzelf volledig wegcijfert voor haar kinderen en doe alles om ze gelukkig te maken maar ben niet volmaakt. Heb ook een chronische ziekte aan de schildklier dus kan niet meer alles doen wat ik vroeger deed.

Pffft ik heb gedaan wat ik moest doen voor mijn dochterke door naar de politie te stappen maar heb een heel wrang gevoel overgehouden aan het gesprek van vandaag

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12839

#2 , 30 jul 2016 00:07

Uw neefje is 9 jaar, politie gaat hier niet veel aan doen. Kind en Gezin was een betere optie geweest, zij kunnen met deskundige psychologische begeleiding alle partijen beter helpen.

Beccie
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Ja

#3 , 30 jul 2016 00:36

Ze zeiden dat hij verdere begeleiding ging krijgen, zodat dit niet nog eens kan gebeuren.

Mijn dochterke gaat niet meer naar mijn moeder, had dit zoveel jaren geleden al moeten doen maar heb een stiefvader die echt goed van hart is en wou hem de kleinkindjes niet afpakken

Reclame

Terug naar “Andere”