schrikwekkende verhalen dochter

sarahw
Topic Starter
Berichten: 18

schrikwekkende verhalen dochter

#1 , 19 jun 2016 18:58

Hallo,

het gaat hem over het volgende. Mijn dochter (3j) gaat om de 2 weken weekend bij de papa, dit verloopt niet zo goed dat ik zelfs al psycholoog ingeschakeld heb omdat zij altijd als een vodje en onhandelbaar naar huis komt, zelfs de school merkt dit en heeft clb ingeschakeld.

Nu vrijdag 18u stond haar papa hier om haar om te halen en mijn hart bonste in keel, terwijl hij straat overstak viel dochter haar knuffel wou ze deze oppakkne en trok de papa haar in coleire verder met resultaat dat ze in het midden van de straat lag. Moest er auto gekomen zijn ze lag er volledig onder (is hier soms racebaan) Hij zwierde haar letterlijk auto in en weg.
Vandaag 18u ging ik haar ophalen, bracht ze naar de auto eerste wat ze zei, mama papa is stout ik zei wablieft en weer herhaalde ze het. Mijn ex stond nog aan de deur en had dit gehoord dus vroeg hem wat is er gebeurd en hij lachte mij uit. Ben dan maar ingestapt maar wat ze dan zei was echt den druppel.
Mama, opa is boos opa heeft de tafel weggeduwd en mij geslagen, mijn mond viel open en vroeg waar en ze zei op mijn hoofd en kaak. Ze toonde mij zelfs hoe hij het gedaan heeft

Dit is eerste keer niet dat zijn vader (hij woont in bij zijn ouders) agressief uit de hoek komt, heeft mij ook al eens willen aanvallen als ik de kleine op mijn arm had.

Kan ik hier iets aan doen want dit is geen veilige situatie meer, begin echt ongerust te worden.

Alvast bedankt om te antwoorden

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Mariette
Berichten: 2507

#2 , 20 jun 2016 13:33

Ik zou alvast onmiddellijk naar de huisarts gaan en de situatie uitleggen.

Politie verwittigen, al of niet met doktersbewijs van de slagen en verwondingen.

Maxime03
Berichten: 167
Juridisch actief: Nee

#3 , 27 jun 2016 19:27

Inderdaad, naar de huisarts gaan is noodzakelijk dewelke de eventuele verwondingen omstandig dient te omschrijven. Hiermee dien je naar de politie te gaan voor zen klacht slagen en/of verwondingen (behoort tot intrafamiliaal geweld). Zonder medisch attest heb je spijtig genoeg weinig bewijswaarde daar uw dochter pas 3 is. De politie zal op hun beurt de dienst jeugd en gezin inschakelen (onderdeel van de politie) om dit verder op te volgen.

Reclame

Terug naar “Andere”