communicatie bewindvoerder

Kostaar
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

communicatie bewindvoerder

#1 , 01 jun 2016 09:53

Ik en mijn vrouw hebben sinds enige tijd ( 2,5 maand ) een bewindvoerder laten aanstellen voor de moeder van mijn vrouw .
Mijn vrouw is aangesteld als vertrouwenspersoon .
Nu stellen wij ons volgende vragen ?

Wij hebben sinds de aanstelling van de bewindvoerder niets meer vernomen van deze , buiten in het begin een gesprek .
Moet deze niet op regelmatige wijze met ons communiceren of moeten wij hier zelf stappen in ondernemen ?
Heeft mijn vrouw ( vertrouwenspersoon ) het recht om de rekeninguittreksels in te kijken of hiervan bewijzen te vragen aan de bewindvoerder of bewijs te vragen aan de bewindvoerder van financiële toestand enz ?
Kortom wij stellen ons de vraag welke informatie wij wettelijk nog kunnen vragen .

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
RS1957
Juridisch actief: Nee

#2 , 02 jun 2016 19:18

Jullie moeten zelf de eerste stap zetten en zeggen wat jullie willen.Eerst via email en het laatste een aangetekende brief. Als dit allemaal niet lukt kan je gerechtelijke stappen ondernemen.

Reclame

Terug naar “Andere”