Databases enzo ga ik niet inkunnen met die clearance,
Neen, ik bedoel het anders: als de instantie die uw clearance moet onderzoeken toegang heeft tot de politie database... In dat geval zouden ze uw klacht kunnen terugvinden.
Van het CLB wisten ze niet meer dan dat het over slaan ging, want dat heb ik hen ook gevraagd, of ze meer details wisten betreffende hoe en waar enzo ik of mijn echtgenote dat zouden gedaan hebben.
Tja, ze zouden bij het CLB hun "anonieme getuigen" dan wel eens wat beter moeten ondervragen. Als ik problemen heb met mijn buurman, zou ik dus zomaar naar het CLB kunnen bellen om te zeggen dat hij zijn kinderen slaat, en dan zou die man op het matje geroepen worden? Leuk...
Ja hij heeft een paar blauwe plekken, maar dat is bij hem puur van het spelen en ravotten (en de voetbal op school, want daar wordt blijkbaar niet altijd op de bal getrapt als je begrijpt wat ik bedoel)
Tja, ik denk dat er weinig kleuters of lagere schoolkinderen rondlopen ZONDER blauwe plekken. Mijn vader zei vroeger altijd: "Hoe meer blauwe plekken, hoe beter. Da's het bewijs dat ze goe gespeeld hebben."