#1 , 30 nov 2015 13:09
Het is een heel lang verhaal..te lang om hier allemaal te vertellen, maar de puzzelstukjes vallen op zijn plaats. De vader van ons zoontje is zwaar narcistisch. Heb er al veel over gelezen en over gepraat, vooral met zijn ex (waar hij ook een dochter mee heeft). Wij helpen elkaar bij het verwerken van deze aanvallen en beschuldigingen. Ook gaan we ieder apart nog naar een psychologe omdat we slachtoffers zijn van zijn stoornis. Zijn dochter heeft de leeftijd bereikt dat zij alles weet en leest wat hij zegt en/of uit naar zijn ex! Zelf moet ik de mails ik die krijg leren te plaatsen terwijl dit heel moeilijk is..het leven met een narcist is een heel moeilijk leven. Duizenden klachten hebben we al neergelegd, we hebben al de sociale dienst ettelijke malen opgebeld..op school zijn ze op de hoogte, iedereen is op de hoogte maar kunnen niks doen. Zijn dochter is heel ziek en de mama heeft een charity opgericht voor haar...nu eist hij daar ook de helft van van dat geld. Ik ben het gewoon kotsbeu dat zo iemand gewoon met alles weg kan, terwijl wij achterblijven met een groot gat dat nooit meer goed komt door toedoen van iemand met een zware persoonlijkheidsstoornis!! De kinderen gaan eraan kapot en zo ook wij als moeder!! Hij komt met alles weg.. heeft er iemand een antwoord op mijn vraag? Dit duurt nu al zo lang en het houdt nooit op...nooit is er iets goed en zal dit ook nooit zijn. Ons eigen leven lijd hieronder en het enige wat we tot nu kunnen doen is ZELF hulp zoeken, terwijl hij diegene is die hulp nodig heeft!!! Kunne wij misschien onze klachten bundelen en samen tegen hem beginnen??? Kunnen we juridisch iets ondernemen tegen hem, samen of apart???