Omgangsrecht

Froezel
Topic Starter
Berichten: 48

Omgangsrecht

#1 , 17 feb 2006 11:41

Mijn advocate is zwanger en gaat ??n van deze dagen bevallen.
Zij heeft geen vervanger ...
Waar moet ik met mijn vragen nu naartoe ????
En wie volgt mijn dossier dan ondertussen op ????
Mama

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#2 , 17 feb 2006 16:20

Wat zegt je advocate?

Meestal zorgt een advocate in zulke omstandigheden dat een andere advocaat de zaken opvolgt.

scorpioen

Froezel
Topic Starter
Berichten: 48

#3 , 21 feb 2006 16:05

Mijn advocate heeft mij gezegd dat zij geen vervangster heeft ...
Wat nu ?

Mama

Reclame

scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#4 , 21 feb 2006 16:13

Als er iets aan jou dossier moet gebeuren, een andere advocaat nemen. Misschien moet er ondertussen niets aan jou dossier gedaan worden, dan kan dit geen kwaad.

scorpioen

Froezel
Topic Starter
Berichten: 48

#5 , 24 feb 2006 19:01

Bedankt voor je antwoord scorpioen. Ben inmiddels al meer dan een week op mijn copie van de uitspraak van de Jeugdrechtbank aan het wachten. Krijg haar telefonisch niet vast ... heb nu nog maar eens een e-mail gestuurd !!!
Maandag ga ik in ieder geval persoonlijk naar de Jeugdrechtbank en naar de dienst die zich met de pro deo advocaten bezighoudt, dit kan zo niet meer verder. Blijkbaar beseft zij niet hoe belangrijk deze uitspraak voor mij is, het zou eventueel een 1ste stap naar mijn kinderen toe kunnen zijn !!!
Kun je een andere pro deo advocaat vragen eigenlijk ?

scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#6 , 25 feb 2006 16:55

Ja, je kan een andere Pro Deo advocaat vragen, zeker in een geval zoals dat van jou.

scorpioen

Terug naar “Andere”