hallo ,
wie kan er ons helpen, mijn ouders zijn al in de 60j en lijden aan gezondheidsproblemen zoals hart enz,
mijn jongere broer is 34j, werkt niet , en heeft geen adres, maar woont wel in bij men ouders, al 15jaar, hij is zo verslaafd aan de drugs en alcohol , we hebben hem al paar keren laten opnemen in een psychiatrie maar tevergeefs , hij neemt zelf ontslag en begint dan opnieuw te zuipen en drugs te nemen, hij word dan heel agressief tegen ons en maakt alles kapot zoals ramen en deuren, en scheld ons ook uit , wij zijn allemaal psychisch gekraakt door hem , we kunnen het niet meer aan, hij is nen dief , pikt geld enz om aan alcohol te geraken. mijn ouders willen hem zo graag buiten hebben , maar de politie kan er niets aan doen, ik wil dat mijn ouders nog een tijdje mee kunnen gaan met het leven, want iedereen zit in een depressie door men broer, omdat hij heel agressief tegen ons allemaal is , en tegen zijn zoontje van 11 die ook te kampen heeft met autisme , we weten niet wat we moeten doen om hem defenetief buiten te zetten, we hebben hem al paar keren buiten gezet maar hij stampt de voordeur in om toch binnen te komen, of hij slaat de ramen uit.
en zo begint da telkens weer op nieuw, politie moet dan weer komen, ze houden hem 1 nachtje in de cel en laten hem dan vrij, we zijn allemaal op,psychisch en mentaal, allemaal door zo'n verslaafde die we ni te baas kunnen , en dit al 15j bezig is....
wie kan er ons helpen , wat moeten we doen, .....