familierechtbank

bloempje123
Topic Starter

familierechtbank

#1 , 15 okt 2014 18:14

ik heb even een vraag ik moet op 7 november verschijnen bij de familierechtbank.
mijn ex heeft nooit mijn baby erkend, en dat wil ik ook niet, want hij zit aan de drugs enz;;;
gaat het parket hem nu nog na? of hij een strafblad heeft of niet?
ik heb ook nieuw bewijzen dat hij terug dealt en nog altijd aan de drug zit
mijn baby is 9 maanden, gaat de rechter zeggen dat mijn kind een heel weekend naar daar moet?

wat mag ik verwachten, en wat zijn mijn kansen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 15 okt 2014 18:44

Hij is toch niet de wettelijke vader ... gezien niet erkend ... dus hoe weet RB dat hij de vader is.
Uiteraard zorgt u dat de POLITIE op de hoogte is van zijn drugactiviteiten dus dringend met het drugsteam van uw lokale politiezone contact opnemen.
In onze politiezone is de capaciteit van het drugsteam verviervoudigd aan personeel zowel bij de recherche als bij de wijkteams.
Sommige posters hebben daar al dankbaar gebruik van gemaakt tot hun groot genoegen.

Dus als u PV nr hebt of uw advocaat dit al kan aanhalen zou goed zijn.
Desnoods moet drugteam via hun drugmagistraat de magistraat jeugd in kennis stellen over de 'werkactiviteiten' van de vader.
http://www.belgium.be/nl/familie/kinder ... erkenning/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q=& ... 2846,d.d2s" onclick="window.open(this.href);return false;

duma

#3 , 16 okt 2014 10:38

Als ik mij niet vergis, lopen er al ettelijke ander topics over dit verhaal.
Best om alles samen te houden.

Reclame

Terug naar “Andere”