ik heb begin vorig schooljaar een gesprek gehad met mijn consulent& voorgelegd om van mijn internaat af te gaan waar ik op geplaatst ben , nu eind vorig schooljaar had ik een jaarlijkse zitting waar ik naar toe ging & dat idee naar voren duwde , ik had me het afgelopen jaar goed gedragen & als de vakantie goed liep zou ik er waarscheinlijk afgeraken, de rechter zei op het einde ik zie jullie hier eind augustus terug voor het verhoor&beslissing, nu ik heb gewacht en de laatste 2 weken van de vakantie waren een hel, ik kreeg maar niet die brief voor de hoorzitting, uiteindelijk is de school begonnen en hebben ze mij gewoon laten vallen als een baksteen & mijn consulent was op verlof , niemand bereikbaar en niemand hielp me , de belofte verbroken na al mijn moeite , nu kon ik gewoon terug gaan naar internaat en helemaal opnieuw beginnen kan dat zomaar? ik ben razend op hun , zij zijn diegene waar ik afhankelijk van ben , en ze laten me gewoon vallen
dit zou niet mogen en mijn mama kan helemaal niets doen , ik zou graag weten wat jullie denken en of jullie weten waarom ze dat doen want er was echt totaal geen reden voor