uitzetten gekochte woning

mario t
Topic Starter
Berichten: 19

Re: uitzetten gekochte woning

#16 , 09 jul 2016 22:38

nu twee jaar na mijn eerste bericht over de over buren is de situatie helemaal uit de hand aan het lopen
ik heb nu reeds 3 maal een procedure opgestart met de steun van een advocaat
en het heeft me enkel geld gekost .
kan je als parasiet van de maatschappij je nu alles veroorloven de 6 honden zitten er nog steeds
ik ben ondertussen invalide geraakt door alle stress die ze veroorzaakt hebben mijn dochter is mislukt in haar studie's als dierenarts door het slaap tekort ons spaargeld is zo goed als volledig weg en zij ze feesten maar verder
het is ondertussen al een paar keer flink uit de hand gelopen ik ben al aangevallen door hen ze waren toen met drie volledig onder invloed van drugs en drank ik heb me moeten verdedigen en heb er twee het ziekenhuis in geslagen maar nu wacht mij een rechtszaak een de luizen lijden nu aan het post traumatisch stres syndroom vragen een niet geringe schade vergoeding
wat kan ik nu nog proberen om uit deze situatie te geraken verhuizen is geen optie want wat mijn woning opbrengt bij verkoop kan ik niks anders voor kopen
ik heb verschillende video opnames waarbij ze te keer gaan je kan er een bekijk en beluisteren via de volgende link en als je eerlijk bent zou je daar niet gek van worden
https://www.youtube.com/watch?v=gK3KgbeFVZ8
moest ik mijn gezin niet in de ellende steken had ik ze al de kop ingeslagen en daarna zelfmoord gepleegd zo ver ben ik heen

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Andere”