Uit
gezien de afstand gaat dit 1 uur en kwartier rijden zijn... Dus voor de papa om zijn dochter te zien moet dit geen probleem geven.
maak ik op dat U de komende jaren instaat voor het vervoer mocht U verhuizen en ondanks dat blijf ik met twijfels zitten of de papa hier mogelijks geen problemen in zou kunnen zien (je weet nooit in scheidingssituaties indien ouders niet zo heel goed overeenkomen)
Google anders eens naar "Warenberg" die woont zowat tegen de grens met NL Die moeder (die mogelijks ook van Nederlandse afkomst is) had in begin ook het hoofdverblijfplaats toegewezen, verhuisde naar Nederland en kon nadien (na heel veel ellende) de kinderen gaan bezoeken in de bezoekruimte (Belgie)
Bovenstaande is wel een uiterste, maar in de eerste plaatst dient eigenlijk alles herbekeken te worden maar nu met het gegeven dat je met zo een jong kind zo ver gaat verhuizen en bovendien buiten het Rijk. Het is helemaal niet uitgesloten dat alles bij het oude blijft hoor, maar het ??n en het ander zou mogelijks kunnen afhangen hoe goed dat jullie als ouders overeenkomen
Mocht je naar mijn persoonlijke mening vragen...
Je stelt dat je dochtertje 9 maanden oud is. Hier begint de fase dat het kind zich gaat hechten aan ??n of meerdere personen (ook dieren)
Dit hechten is voor de geestelijke ontwikkeling van het kind net zo belangrijk als eiwitten en vitaminen voor de lichamelijke ontwikkeling
Vermits de rechtbank graag trouw blijft aan zijn tradities en daardoor jaren achterloopt op maatschappelijke ontwikkelingen is het voorspelbaar dat rechters het belang gaan inzien dat voor het kind men dient te streven dat beide ouders (en hun omgeving ! ) zoveel mogelijk betrokken blijven in de opvoeding van de kinderen. Om een lang verhaal kort te maken... De kinderen blijven in hun natuurlijk habitat (ouders, grootouders, school-vrienden-, tantes+nonkels, buren...etc) als ??n ouder toch verderop wil gaan wonen weg van die habitat dan zal dit in de toekomst allicht gepaard gaan dat deze ouder aanvaart dat hij/zij
voor het welzijn van het kind een groot gedeelte van de opvoeding overlaat aan de andere ouder en zal opdraaien voor alle ongemakken van zijn/haar beslissing
RR