Informatie Studie en verleden

Peter1993
Topic Starter

Informatie Studie en verleden

#1 , 07 jun 2014 12:15

Geachte mensen,

Ik ben Peter en ik ben 21 jaar oud. Ik woon ongeveer 2 jaar in België nu. Ik zou graag wat serieuze antwoorden willen op mijn vragen.
Ik ben in mijn verleden niet altijd zo netjes geweest, daardoor ben ik een aantal keren met de justitie in aanraking gekomen.
Nou ben ik al bijna 3 jaar niet meer met justitie in aanraking gekomen, omdat ik mijn leven netjes wil leiden en volgens de regels.
Nu wil ik graag de draad weer oppakken, maar ik zit een lange tijd met dit vraag. Ik wil graag een opleiding Security volgen in Belgie.
En natuurlijk na de opleiding ook werken als beveiliging, omdat ik ook de benodigde capaciteiten bezit. Nu is mijn vraag, als ik eventueel een bewijs van goed gedrag, dus een blanco bewijs, moet aantonen, moet ik het dan uit Nederland halen of kijken ze mijn verleden sinds ik hier in België woon? In België ben
ik altijd netjes geweest, en ik ben er positief van dat ik een draai in mijn leven wil maken. Dat maakt natuurlijk niks voor ze uit. Maar het is voor mij belangrijk om te weten of het gemeente dan gaat graven in Nederland of alleen in België. Ik wil niet zomaar een opleiding van een jaar doen en dan uiteindelijk niet eens de job kan uitvoeren bewijzen van spreken. Graag alleen serieuze antwoorden en excuses voor mijn Nederlands. U kunt mij ook mailen op dit e-mail adres; ilyasfrimla@live.nl

Bij voorbaat dank

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 07 jun 2014 13:10

Alle feiten tijdens uw jeugd zijn in principe gesloten. Dus niet merkbaar op uw strafblad.
Politie heeft wel deze gegevens en kan voor het moraliteitsonderzoek alle info gebruiken waarover ze beschikken.
Men gaat trouwens alle politiediensten na waar u ooit hebt gewoond.

Ik heb een donkerblauw vermoeden dat er eveneens contact wordt genomen met de Nederlandse politie gezien geweten is van welk adres in Nederland u komt.

Sirkii

#3 , 09 jun 2014 11:48

Ben je belg of nederlander? Neem gewoon de proef op de som en bestel een bewijs van goed gedrag en zeden (in Belgie als je belg bent anders in Nederland). Je weet dan direct met zekerheid waar je aan toe bent.

Reclame

Terug naar “Andere”