Gemeente veranderd domicilie buiten mijn wil om.

Masty
Topic Starter

Gemeente veranderd domicilie buiten mijn wil om.

#1 , 14 mar 2014 22:15

Ik had een paar maanden een referentie-adres bij het ocmw na een opname in een psychiatrisch ziekenhuis (tevoren al een jaar zonder adres ) waar ik nu reeds een half jaar buiten ben.
Ik werk niet, ik krijg geen enkele uitkering of eender wat…
Nu na een onderhoud met de politie over een deel feiten ging het ook over mijn domicilie, waar ik het meeste was enz.
Ik ben daarin eerlijk geweest en nu heeft de gemeente mij daar sowieso dedomicielïeerd.
Ik wil dit niet, die persoon, waarbij ik nu gedomicilieerd ben, heeft niks met mijn schulden te maken en toch zouden ze al haar spullen kunnen komen buitenhalen.
Kan ik ik dit adres verwerpen en gewoon terug zonder adres zijn?

Alvast bedankt.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 14 mar 2014 22:25

Neen, want uw belangen zijn daar. Of u zou daar effectief niet meer mogen komen maar dan bent u terug bij af wordt ambtelijk geschrapt en letterlijk en figuurlijk staat u dan terug op straat.
Dus gemeente en politie kan/zal en moet u zelfs daar inschrijven.
Het ocmw kan u best helpen door te zorgen dat u een sociaal appartementje of studio krijgt.
Uw vriendin kan ook één gemeubelde kamer aan u verhuren.
Bespreek dat met de sociale dienst van het ocmw.

Reclame

Terug naar “Andere”