beste
ik ben al 13 jaar alleen met mijn 3 kinderen.
de biologische vader heeft sinds de dag hij vertrokken is niks meer van zich laten horen.
zelfs na meerdermaals pogingen van mijn kant.
er is een vonnis dat ik het ouderlijkgezag kreeg en alimentatie van 150 euro per kind .
we waren niet getrouwd.
hij is ook nooit op alle zittingen komen opdagen,dus bijgevolg ook geen bezoekrecht.
nu ik na jaren uiteindelijk toch alimentatie aangevraagd heb via het davo gezien ik heel hard werk en met een gehandicapt kind de kosten ooit de pan
uitrijzen heb ik deze dus aangevraagd.
blijkbaar zint dat mijn ex niet en nu na al die jaren heeft hij dus contact met mij genomen met de vraag om aftezien van alimentatie voor de kinderen.
als ik dat niet doe eist hij bezoekrecht .
mijn kinderen willen dit zelf niet ze hebben zelfs jaren geleden zelfs gevraagt voor naamsverandering omdat ze niks van hem willen weten.
(mijn kinderen hun eigen keuze want heb hun vader nooit zwart gemaakt vind ook niet dat ik dit kan maken tegenover mijn kinderen)
mijn ex heeft bij nog 3 andere vrouwen kinderen nergens betaald hij alimentatie.
nu was mijn vraag kan dit zomaar dat een vader zo ineens bezoekrecht eist?
en wordt dit dan snel gegeven?
want ik zou dit heel erg vinden voor mijn kinderen en zeker nu op hun leeftijden ze zijn vollop pubers denk dat het in die leeftijd zeker al niet
aangeraden is om hun leefwereld op zijn kop te zetten.
vind het dan ook zeer triest dat het puur voor het stomme geld is en dat hij nieteens naar de kinderen hun gevoelens kijkt.
alvast bedankt voor eventuele reacties