#1 , 01 okt 2013 09:05
Mijn echtgenoot heeft twee dochters. De oudste stiefdochter die nu 19 jaar is kan zich niet voegen in ons nieuwe gezin. Ze heeft besloten niet meer bij ons langs te komen. Mijn man en ik hebben samen een eigendom aangekocht tijdens ons huwelijk. Deze eigendom is een hoeve waar de pony van mijn man staat waar zij al jaren mee rijdt. Helaas brengt ook dit veel problemen met zich mee in die zin dat zij zich niet aan de afspraken houdt. Ze neemt de pony zonder ons in te lichten mee naar andere plaatsen, ze scheert de pony zonder ons medeweten,... Ondanks duidelijke afspraken lapt zij alles aan haar laars. Is het mogelijk om haar de toegang tot dit domein te ontzeggen? Deze eigendom is van mijn echtgenoot en ik, maar we wonen er (nog) niet. Wij zijn van plan het huisje op lange termijn te renoveren en dan uiteindelijk te verhuizen naar daar, maar dit is een meerjarenplan. Mijn man's dochter haar domicilie staat bij haar mama en de eigendom is niet haar ouderlijke huis. Mag zij daar zomaar komen zonder ons medeweten en doen wat ze wil? Ik wil het natuurlijk niet zo ver drijven, maar ik wil wel een stok achter de deur in het geval ze helemaal over de schreef gaat.