Wij, ouders enerzijds, schoonmoeder anderzijds. Aanpalende woning beide partijën.
Schoonmoeder heeft omgangsrecht 1x om de 14 dagen.
Dochter word in negatieve zin gemanipuleerd.
Er is een alu trap van 3m hoog tegen de woning van de schoonmoeder geplaatst met de bedoeling dat onze dochter door het bovenraam zou klimmen, over het dak lopen, en naar beneden kruipen tot bij schoonmoeder.
Daar heb ik op 28/02 een PV van laten opmaken nadat onze dochter ons daarover vertelde.
Begin April is onze dochter s met tranen en tuiten terug gekomen van het bezoeksrecht en ze vertelde dat de schoonmoeder de poezen zou wegdoen. Dit zijn haar lievelingetjes !
Vorige week was er bezoeksrecht en heeft ze ons verteld gehad dat ze moeten oefenen heeft op de trap. (hiervan heb ik spijtig geen PV laten opstellen door omstandigheden)
Nu Gisteren is onze dochter van 6j !! door het raam gekropen en met de ladder naar beneden gegaan. Gelukkig zonder te vallen
Dat ik mijn dochter tot nu nog niet terug heb word reeds aangepakt. Ze overtreed het rechterlijke besluit omtrend de omgangsregeling. Dit regel ik deze middag bij de politie.
Nu, Betreft het opzettelijk in gevaar brengen van mijn dochter
ze kon haar nek breken op die trap die nat was van de ochtend dauw.
Welke klacht (straf)klacht of alleez. Wat moet ik doen om mijn schoonmoeder in vervolging of gelijk wat te zetten? Ik weet niet wat ik kan doen?
Graag info aub.

mvg,