al enige tijd probeer ik mij op mijn huidig adres in te schrijven in st-niklaas.
eerst vermelde ik duidelijk op het formulier ingevuld via het E-loket dat ik alleen vrij ben op maandag.
hier word niet naar gekeken met als gevolg dat de wijkagente vruchteloos zelfs op een zondag voor de deur van het appartement stond.
na 5 keer moest ik terug een aanvraag doen, dit maal via het normale loket waarin ik duidelijk laat vermelden dat ik alleen op maandag vrij ben.
wederom word hier niet naar gekeken, aangezien ik een goed uur geleden uit mijn bed ben gebeld door de wijkagente.
de wijkagente vroeg of ze binnen mocht komen, iets waar ik persoonlijk niet happig op ben(zeker als ik alleen ben) door allerlei omstandigheden.
de wijkagente zei dat ze mij dan niet zou kunnen inschrijven op het adres, maar ze zou het eens bespreken met haar baas.
bij nazicht in het politiereglement (hoofdstuk 7 (VII), word er zelfs niet gesproken dat de wijkagente de woonst dient te betreden, alleen dat men de bewoner ter plaatste dient aan te treffen:
http://www.sint-niklaas.be/sites/defaul ... 1-2011.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
nu is de vraag natuurlijk of de wijkagente (gelet op het politiereglement + ter plaatste aangetroffen) mij nu al dan niet kan weigeren in te schrijven . . .