#9 , 14 mar 2013 13:38
Dus als ik het goed begrijp heeft het CLB intelligentietesten uitgevoerd ...
Hieruit is een score naar voor gekomen voor ruimtelijk inzicht (die ik zelf niet kan plaatsen) maar waarvan U zelf meent te kennen te geven dat deze er op wijst dat uw kind mogelijks onvoldoende ruimtelijk inzicht heeft om de lessen die zij vandaag volgt tot een goed einde te brengen ...
Zijn er nog andere intelligentietests uitgevoerd die wel goede resultaten gaven ?
En zij zeggen dat jij niets moet doen ... zeggen ze dan ook wie er wel iets gaat doen ?
Gaat het CLB contact opnemen met de school ...
Is het al ouderkontakt geweest dit jaar ? en wat zij de leerkracht van het kind ?
Uiteraard dien je voor de situatie van de moeder niet bij het CLB te zijn ... doch zij dienen aan de hand van de moeilijke situatie waarin uw kind verkeerd
eventueel een advies uit te brengen aangaande opleiding / opvoeding / begeleiding ...
Die zin aangaande die onhygienische omstandigheden .... "dat is niet erg" ...
en verder : "jij moet zelf niets doen" .
Telefoneer nog eens naar de betrokken CLB medewerker ... en vraag eens "wat er nu eigenlijk te gebeuren staat" ...
Ik heb zo het wrange gevoel dat deze CLB medewerker mogelijks zelf iets opstart ... om eventueel de moeder / dochter relatie te wijzigen ...
Ik lees immers tussen de regels :
- "Mijn kind is terechtgekomen in E " ; "dit is niet alarmerend "
--- Was het kind vroeger beduidend "intelligenter" op de tests ?
- Hoe weet die dat het kind "naar katten .... stonk " ...
--- vermoedelijk uit contact met de school ...
U schrijft verder "we zijn gisteren naar het CLB gegaan ... " ; wie zijn WE ?
Wie was er bij U ... uw dochter , de moeder van het kind , uw huidige partner , ...
Dit heeft mogelijks invloed op de "bewoordingen" die de CLB medewerker gebruikt ...
k.b.