smsje in de voormiddag

de reden
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

smsje in de voormiddag

#1 , 01 mar 2013 11:02

ik werk mee de nacht mijn gsm ligt naast mij als ik slaap omdat de firma waar ik gewoonlijk voor werk mij wakker belt rond 12u30 voor te zeggen of er wel of geen werk is en ik om 13u30 moet vertrekken richting aanwervingslokaal

nu krijg ik soms reclame smsjes van pro****mus in de voormiddag en wordt ik onnodig uit mijn slaap gehaald
kan ik mij ergens op beroepen zodat ze geen reclame meer mogen smsen in de voormiddag
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Xastheron

#2 , 01 mar 2013 11:24

Heb je al eens onder de rubriek "selfcare" gekeken bij de bewuste provider op de website? Dacht dat je jouw voorkeursinstellingen kon wijzigen ivm het ontvangen van reclame via sms. Geloof dat er een 4 cijferig nummer is waar je een berichtje naar moet sturen.
Anders is er ook nog de klantendienst van de provider, daar kunnen ze je minstens uitleggen wat te doen als ze het niet onmiddellijk zelf oplossen. Ik raad je wel af van tijdens de "ruime" middagpauze te bellen (11u30-13u30) aangezien de wachttijden dan een pak hoger liggen.

Reclame

Terug naar “Andere”