ik kan nu maar niet begrijpen,dat één of andere dwaas bewindvoering heeft uitgebracht.
dat is de het probleem van de man in kwestie of hij nu zijn huis weggeeft?als hij ervoor gewerkt is,moet hij maar de gevolgen ervan dragen.
bewindvoering wordt nu ook vaak gebruikt bij pschychische mensen.is dat nu de staat niet gelijk,hoe die leeft?
het is toch zijn recht,als hij op straat wil leven,en zijn geld opdrinkt of in brand steekt?waarom moet dit gerecht zich daarover moeien?als ik morgen begin te leven als een clochaar,dan moet de ene of andere dwaze vrederechter toch niet beslissen voor bewindvoering.soms door de familie aangevraagd,maar met wat ze zich toch moeien?ik zou nooit bewindvoering aanvragen voor mijn ouders,zwiepen ze al hun geld buiten,dan is dat toch "hun" probleem,ze hebben ervoor gewerkt,dus doen ze wat ze willen,al steken ze het in brand,of voor andere dingen die ik hier niet zal typen.
schuldbemiddeling kan ik nog begrijpen als je het zelf vraagt,maar bewindvoering,,,onbegrijpelijk