BURENRUZIE

VISWATER
Topic Starter

BURENRUZIE

#1 , 26 dec 2012 13:04

IK BEN EEN VROUW VAN 58 WOON SINDS 2009 ALLEEN ALS EIGENAAR IN EEN APPARTEMENTSBLOK VAN 4 APPARTEMENTEN IN EEN RUSTIG DORP.
SCHUIN BOVEN MIJ WOONT EEN VROUW VAN 28 SAMEN MET HAAR MAROKKAANSE VRIEND.
IK HEB EEN PARKEERKAART VOOR INVALIDE EN MAG VOOR DE DEUR PARKEREN. EEN VAN DE WERKMENSEN VAN DIE BUREN HEEFT IN 2010 EEN BOETE GEHAD (WAAR IK NIETS MEE HEB TE MAKEN) OMDAT HIJ OP DIE PLAATS GEPARKEERD STOND ALHOEWEL ER PLAATS GENOEG WAS IN DE STRAAT. VAN TOEN AF IS HET BEGONNEN DAT DE BUREN ME REGELMATIG UITSCHELDEN VOOR AL WAT JE MAAR KAN BEDENKEN EN MET EEN AGRESSIVITEIT, BUITEN ALLE PROPORTIES!!!
SLET, HOER, MISLUKTE INVALIDE, IK MAAK JE KAPOT, BINNEN HET JAAR ZULT GE HIER WEG ZIJN DAAR ZORGEN WIJ WEL VOOR ENZ.ENZ ENZ.ENZ. IK ANTWOORD NOOIT OMDAT HIERTEGEN NIET BEN OPGEWASSEN EN ME ALLEEN MAAR BELACHELIJK KAN MAKEN.

IK WORD DAAR ZIEK VAN, KAN SLECHT SLAPEN, HEB SCHRIK DAT HET GAAT ESCALEREN...
HOE LOS JE ZOIETS OP? BURENBEMIDDELING, POLITIE HEB IK AL GEPROBEERD MAAR WORDT DOOR DE BUREN WEGGELACHEN EN ZE GAAN GEWOON VERDER MET SCHELDEN EN BEDREIGEN...
DE VRIEND WOONT HIER OFFICIEEL NIET WAT MIJ ECHT NIET KAN SCHELEN MOCHT HIJ ZICH NORMAAL GEDRAGEN.

GISTERAVOND HAD IK WEER PRIJS. iK WAS MIJN AUTO AAN HET INLADEN EN DE BUITENDEUR WERD WEER EENS VOOR MIJN NEUS TOEGESLAGEN. IK HEB TOEN HET LEF GEHAD OM TE MOMPELEN VAN : AMAI, HOE VRIENDELIJK. DOM,DOM,DOM.......

MAN,MAN,MAN, IK WAS EEN SLET EN EEN HOER EN HIJ WIST WEL DAT IK IN DE SCHIPPERSTrAAT WERKTE EN DAT IK HEEL DEN DAG MET MIJN BENEN OPEN LAG, SLET,SLET, HOER,HOER ENZ. ENZ.
IK VERTROK JUIST NAAR EEN FEESTJE MAAR HEB ER NIET VEEL AAN GEHAD OMDAT IK ME WEER HEEEEEEEEEEEEL SLECHT VOELDE... :cry:
IK BEN EEN OPTIMISTISCH IEMAND EN ZEKER GEEN SEUT DIE ZICH LAAT DOEN MAAR HIER KAN IK NIET MEER TEGEN....

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Fore

#2 , 26 dec 2012 13:09

Another rule is to avoid typing in ALL CAPS or grossly enlarging script for emphasis, which is considered to be the equivalent of shouting or yelling.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Etiquette_%28technology%29" onclick="window.open(this.href);return false;

Niet alleen komt het schrijven in caps zeer vervelend over, het zorgt ervoor dat mensen er niet eens aan willen beginnen te lezen

Mogelijk helpt het dat als je je tekst herschrijft
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

VISWATER
Topic Starter

#3 , 26 dec 2012 13:17

sorry!

Reclame

Veebee

#4 , 26 dec 2012 13:24

Je kan je bestaande tekst best aanpassen zonder de hoofdletters, mogelijk krijg je dan nuttige antwoorden van de forumleden hier

Jef 007

#5 , 26 dec 2012 13:31

ik stel voor om van elke overtreding de Politie in te lichten en van elke melding aan de Politie het meldingsnummer te vragen en alles bij het houden voor eventueel Vrederechter later

VISWATER
Topic Starter

#6 , 26 dec 2012 13:39

Ja, dit lijkt me ook het beste.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#7 , 26 dec 2012 14:58

Bent u eigenaar van het appartementsgebouw?

Dus er zijn al tussenkomsten van instanties geweest?

mava105

#8 , 26 dec 2012 15:42

Probeer dat "gesprek" eens op te nemen om aan de politie te laten horen.
Laatst gewijzigd door mava105 op 26 dec 2012 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Oude Belg

#9 , 26 dec 2012 16:06

Probeer dat "gesprek" een op te nemen om aan de politie te laten horen.
Ter info : een gesprek mag opgenomen worden en gebruikt worden als één van de deelnemers (uzelf dus) daar toestemming voor geeft.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Jef 007

#10 , 26 dec 2012 16:32

of probeer een getuige mee te nemen!

VISWATER
Topic Starter

#11 , 26 dec 2012 17:46

Tja, die "gesprekken" gebeuren gewoonlijk onverwachts en dan heb ik de tijd niet om ze op te nemen.
Sommige "gesprekken" werden gehoord door de andere buren maar ik betrek deze mensen er niet graag bij omdat ze zelf ook schrik hebben. Mijn naaste buren zijn 2 homo's en ik begrijp 200 % dat zij de confrontatie uit de weg gaan. Mijn bovenbuur is een jonge gast en die zegt me altijd van de dingen zo zwaar niet op te nemen en weg te lachen omdat dat in "die mensen" hunne cultuur zit om zo te schelden en te dreigen.....Hij heeft ook al een paar aanvaringen gehad met het koppel.

Ik ben eigenaar en zij ook. Ze werden al op 't matje geroepen door de wijkagent en door de syndicus maar spelen dan zelf slachtoffer alhoewel dat deze mensen ervaring genoeg hebben om ze te doorzien want ze beginnen daar ook direct te schelden. Ze hebben zelf niets gedaan, iedereen is tegen hen enz.
De buurtbemiddelaar zegt op voorhand dat er met zo'n mensen niet te praten valt. Ik werd eens opgebeld door iemand van de stad Antwerpen die wilde proberen te bemiddelen door met de bewuste buren aan tafel te gaan zitten. Zover is het niet gekomen omdat ik met die mensen NIET meer aan tafel wens te zitten, als dit al zou lukken natuurlijk.

Franciscus

#12 , 27 dec 2012 15:11

Woont in dorp .... en iemand van stad Antwerpen die wil bemiddelen??
Wijkagent WEET dat die man er verblijft...waarom schrijft hij deze dan niet in, gezien dit blijkbaar zijn vaste woonplaats is.

VISWATER
Topic Starter

#13 , 27 dec 2012 16:50

Ik woon in Berendrecht en dit hoort bij Antwerpen.

Ja, waarom die man daar niet wordt ingeschreven daar heb ik in principe niets mee te maken en ik weet ook niet wat of hoe. Van de postbode weet ik dat hij er NIET woont. Zijn naam staat niet op de bel of de brievenbus.

Vanmorgen toen ik vertrok naar mijn werk ben ik zwaar aangepakt door de moeder van mijn buurvrouw. Ze zat buiten in haar auto. Ik moest oppassen want ze zou zorgen dat ik ergens zou komen waar ik niet graag was(????) Ze zei ook nog dat ze wilde dat ik doodviel. Sympathiek volk dat mekaar blijkbaar opjut en WAAROM????? Ik heb die mensen nooit iets misdaan, leef mijn leven en laat iedereen met rust. Ik begrijp niet wat die mensen bezield en die hun agressiviteit maakt me echt bang.

Vanmorgen klacht ingediend bij de politie. Hopelijk worden die mensen gestopt want ik voel me alles behalve goed en heb schrik!

Vandebos

#14 , 27 dec 2012 18:07

Telkens opnieuw en opnieuw klacht indienen, eventueel gesprek opnemen. Gelet op het feit dat ze niet van ophouden weten lijkt de opname functie op uw gsm inschakelen voor het pand uit of in te gaan en deze in de hand te houden een werkwijze waarop u snel een resultaat zou moeten kunnen boeken.

VISWATER
Topic Starter

#15 , 28 dec 2012 08:47

Gisterenavond kwam ik thuis van mijn werk, me van geen kwaad bewust. Ik open de buitendeur en wie staat mij op te wachten??? De bovenbuur!! Hij begon weereens te roepen en te tieren en te schelden, ni normaal! Ik was nogeens een hoer, een slet, hij vroeg wat ik vandaag verdiend had in de Schippersstraat want hij wist dat ik daar werkte enz. enz. Ik heb dan doorgebeten en de politie gebeld. Toen die na mijn uitleg bij hen aanbelde was het kot te klein. Ik heb zoiets nog nooit van mijn leven gehoord en was beschaamd in die mensen hun plaats. Schelden en roepen in de gang en ik kreeg natuurlijk de volle laag (stond te bibberen achter mijn deur). Om het kort te maken alles wat er misloopt in hun leven daar ben ik de oorzaak van (??????)
Hij wilde zijn identiteitspapieren niet geven aan de politie en daagde ze uit tot het uiterste. Deze mensen waren heel professioneel en bleven beleefd, een gesprek was niet mogelijk en ze zijn toen vertrokken. Ja, wat had ik gedacht, de deur was nog niet toe of "meneer" en "madame" kwamen gelijk zotten den trap af, roepen en op mijn deur kloppen. Ik heb direct de politie terug opgebeld en die hadden die reactie van dat volk wel verwacht en stonden nog in de straat. Eééééééééééééééén grote scheldpartij van een uur in de gang. Ze gingen mij kapotmaken enz. enz. enz. enz.
Waar eindigt dit?????????? Ik ben bang om buiten te gaan en heb weereens een nachtje bijna niet geslapen puur uit schrik.

Ik ga proberen mijn GSM altijd bij de hand te houden met de recorder standby.

Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff....................

Terug naar “Andere”