heb ik nog rechten als mama

evy1809
Topic Starter

heb ik nog rechten als mama

#1 , 24 nov 2012 17:54

Ik heb niet altijd even gemakkelijk gehad, na een slechte relatie en als gevolg een pracht van een zoontje nu 3 jaar, echter is in 2010 voor gegaan in jeugdrechtbank te Dendermonden alles goed en wel, veel getouw trek, met als gevolg ik in een zware depressie en onder druk van mijn ex (pesterijen enz noem het maar op) heb ik als moeder niet eens omgangs rechten, enkel ik mag elke maand een soms van 135 euro betalen maar eens mijn eigen zoontje zien mag niet, nu is dat nu vrijdag op nieuw voor gekomen in antwerpen, daar is een sociaal en politioneel onderzoek gevraagt van hem tegen mij(heb geen strafblad) maar ja...... ik had daar gevraagt of ik mijn kind mocht zien en die rechter pfffff zij vlak af neen , maak ik nu nog kans om in de toekomst mijn kind te zien als ik hier mee door ga?????? ik heb deze zaak op nieuw in gaan gezet na een eerder vonnis ik zou zo gezegt dat vonnis herroepen kan iemaand mij raad geven

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 24 nov 2012 18:01

Hebt u een advocaat? Wat zegt die?

Wat zegt het vorige vonnis en staat daar in dat u zoontje niet mag zien. Waarom zou de rechtbank dat toen hebben geweigerd?
Wat is de letterlijke tekst van het vonnis?

Voor een sociaal onderzoek door vermoedelijk de jeugddienst politie heeft het totaal geen belang of u een strafblad zou hebben.
Het gaat hier over hoe de zoon bij u kan opgevangen worden .....

evy1809
Topic Starter

#3 , 24 nov 2012 19:42

ja ik heb een advocaat pro deo, het ouderlijk gezag exclusief aan concluant toebedeelt, ik zat in een zware depressi en voor mij is er niemaand toen verschene, dan is er nog het feit dat hij zo gezegt zou alleen wonen met mijn zoon echter hij woont in bij zijn ouders hebben zogezegt een dubbele woons maar in werkelijkheid is dat een rij huis met een extra posbus meer niet, pfffff

Reclame

evy1809
Topic Starter

#4 , 25 nov 2012 11:20

Ik weet dat ik het moeilijk ga krijgen om mijn zoon te zien, maar echter hier in belgie kan toch niet zijn dat een moeder niet eens haar kind mag zien, of is dat zo veel gevraagt????? Hij mijn ex heeft een verleden van drugs gebruik en verkopen is daar voor 2010 voor opgepakt, echter daar wordt door de rechtbank niet eens rekening mee gehouden, enkel wat ik verkeerd heb gedaan in mijn leven alle als ik nog geen 18 was, ik weet niet eer wat te doen

Terug naar “Andere”