Hallo,
Toen ik myn app herschilderde stond myn vriend erop om zyn-nog ongebruikte- eetplaats en salon by my te zetten wat ik helemaal niet wou,want van samenwonen was er absoluut geen sprake.."Ik ben toch nooit thuis(hy is visser en veel en lang weg v huis)en als het niet meer klikt tussen ons mag je ze sowieso houden"zei hy..
Zo gezegd zo gedaan ..ik al myn meubels weggedaan en plaats gemaakt voor die van hem..ik had de aankoop facturen moeten gevraagd hebben,maar ja..dan leek het wel alsof ik hem ni vertrouwde,vond het n ongemakkelyke situatie en liet het dan maar zo..enkele maanden later liep de relatie dan toch op de klippen..de eerste weken belde hy en stuurde me contstant scheld-sms'en,waar ik ni op reageerde ..tot ik er genoeg van kreeg en hem vroeg me aub met rust te laten..maar hy houdt niet op..
Nu zegt hy dat hy zn meubelen terug wil en met de aankoopbewyzen naar politie zal stappen en volgende week alles komt halen..volgens my heeft hy geen poot om op te staan aangezien we nooit hebben samengewoond.? hopelyk heb ik daar gelyk in,want dat kan toch allemaal zomaar niet?
..IK zou hem met veel plezier zn meubelen willen teruggeven,ware het niet dat ik per slot van rekening toch ook al myn eigen meubelen heb weggedaan !!
Zyn het nu -wettelyk gezien- myn meubelen of de zyne ? Kan hy ze zomaar komen weghalen ?
vriendelyke groeten en by voorbaat dank,
veronique