Hallo allemaal,
ik zit met een probleem, waar ik de oplossing niet van zie.
Ik heb 2 zoontjes, 4 en 6.
Met de papa heb ik de regeling (op papier door het vredegerecht) dat hij ze vrijdag om 19 uur komt brengen, en zondag om 19 uur komt halen tot ik mijn vast rijbewijs heb. Vanaf dan zou ik ze vrijdag van school halen en maandag terugbrengen naar school.
Nu met de zomervakantie was dat dus een heel geregel, de papa vertikt het om ook nog maar 1 keer te rijden sinds wij verhuisd zijn (huis gekocht). Ok goed, wij telkens gereden, liever zelf rijden en mijn kinderen zien, dan ambras maken en drama...
Nu deze zondag kon mijn vriend niet rijden (hij doet dat dan normaal met mij bij) doordat hij moest werken, ik mag niet met mijn L met hen rijden... Zegt de papa mij doodleuk "pak dan een taxi om ze te brengen".
Nu zijn we dinsdag, de kinderen zijn nog steeds bij mij (niet dat ik dat erg vind), maar ik heb nog géén woord van hem gehoord. Geen sms, geen telefoon, hij is niet langsgeweest, ...
Wat nu? Deze week gaat nog makkelijk, maar volgende week start school, en ze zijn bij hem in de buurt ingeschreven. Wat als hij ze die zondag weer niet komt halen? Kan ik dan maandag zomaar gaan horen in een school in de buurt bij ons?
Wat zal ik dan moeten doen?
Alvast bedankt voor jullie antwoord.