Tegen de jeugdrechter heeft de vader gezegd dat hij op vrijwillige basis onderhoudsgeld al zou betalen vanaf nov 2010,hij deed dit tot vorige maand nu we op vonnis wachten en betaald dus niet meer.
Volgens de rechtbank kan ik onderhoudsgeld vragen voor de oudste maar vanaf nov2010 omdat het tot dan geduurd heeft eer vredegerecht dit behandelde en voor de 2 jongste vanaf juni 2010.
Waarom wordt onderhoudsgeld niet toegekend vanaf de volgende maand dat ze bij hem niet meer gingen?
3 Tieners,schoolkosten,zakgeld, levensonderhoud,ik heb hospitalistieverz en overlijdensverzekering voor ons allemaal omdat je nooit weet wat er kan gebeuren en financieel wat tegen een opdoffer te kunnen.
Overal hoor je hij moet betalen vanaf ze niet meer bij hem gingen maar de realiteit ligt heel anders,we zijn een jaar verder en staan nog even ver.
Als we vonnis ontvangen hoeveel tijd heeft hij om dit te betalen en wat als hij het niet kan betalen?
Heeft iemand hier ervaring mee want ik zie door het bos de bomen niet meer op finacieel vlak.