hoy,
ik en men ex-man zijn ondertussen al 7 jaar uit elkaar.
sinds 6 jaar is er een vonnis waarin beslist is dat hij geen rechten eer heeft over de meisjes, nu sinds een jaar geef ik de meisjes sporadisch mee met hem dit op wens van en kindjes. ik wil ze dan ook helemaal niet hun papa afpakken elk kind heeft recht op beide ouders.
nu komen er bij hem nog veel drugsverslaafde mensen over de vloer, ik ben er al in geslaagt hem zover te krijgen dat hij zelf niet gebruikt of drinkt als onze meisjes bij hem zijn. naar zeggen van de kindjes houd hij zich er wel aan. nu heb ik hem gevraagd om voor die 6 dagen per maand hij zen dochters heeft dat soort mensen bij hem buite te houden voor het welzijn van onze kinderen.
hij weigerd dit! ten einde raad zei ik als ze niet buiten blijven of uit de buurt van onze kinderen is de mondelinge regeling gedaan, tgaat hier wel om onschuldige kinderen.
nu is men vraag, omdat ik men meisjes niet bij hun papa wil weghouden kan ik een verbod krijgen voor die mensen in de geburen van men meisjes te komen? en dit enkel om men meisjes te kunne beschermen tegen ongelukjes die in kleine hoekjes liggen met drugs!
alvast bedankt
nieke