Binnenkomen van mijn huis

Thegamer75
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Binnenkomen van mijn huis

#1 , 03 okt 2023 11:08

Ik heb met mijn vrouw 2 jaar geleden een sleutel aan de deur gekocht, ik schrijf een review op google en geef de projectontwikkelaar 1 ster volgens het feit dat ze sommige dingen niet zijn na gekomen dat er dingen waren die niet zijn afgewerkt.
Deze persoon komt voor de deur belt aan en begint te zeggen dat ik dit moet verwijderen, wat ik probeer te bereiken… ik ga naar de woonkamer neem mijn gsm en begin te filmen, deze persoon stapt binnen en doet verder dat ik dit moet verwijderen dat hij mij anders gaat dagvaarden van “homo haat” wat kan ik hier aan doen en ben ik iets met de video die ik heb opgenomen ik vraag hem tijdens de video meerdere malen het huis te verlaten en dat hij zonder toestemming het huis is binnen gegaan

Sirkii
Berichten: 5420

#2 , 03 okt 2023 11:23

Had je al per AS met kopie per gewone brief gevorderd om de fouten recht te zetten binnen een redelijke termijn?

Thegamer75
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 03 okt 2023 11:37

Had je al per AS met kopie per gewone brief gevorderd om de fouten recht te zetten binnen een redelijke termijn?
Het gaat mij niet meer om de fouten maar om wat ik er aan kan doen dat deze persoon zomaar aan de deur komt mij dwingt om de review te verwijderen en binnen stapt zonder toestemming wat kan ik hier aan doen er staat een deel op video waar ik zeg dat ik wil dat hij het huis verlaat

Reclame

Lanox
Berichten: 3525
Juridisch actief: Nee

#4 , 04 okt 2023 11:25

Is de review verwijderd? Staat de persoon nog steeds in je huis?

bosprocureur
Berichten: 6860

#5 , 08 okt 2023 15:40

Het is nu al enkele dagen gelden

Heb je intussen al iets gedaan, of klacht ingediend ?

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#6 , 08 okt 2023 16:21

"Het gaat mij niet meer om de fouten maar om wat ik er aan kan doen dat deze persoon zomaar aan de deur komt mij dwingt om de review te verwijderen en binnen stapt zonder toestemming wat kan ik hier aan doen er staat een deel op video waar ik zeg dat ik wil dat hij het huis verlaat"

Als het u niet meer om de fouten gaat, dan kan u er ook geen probleem mee hebben om deze negatieve kritiek te verwijderen.

Als het u niet om gaat dat alle verplichtingen van de bouwpromotor worden nagekomen, wat is dan het probleem nog.

Als iemand ongevraagd uw woning "binnendringt" staat het u vrij om de politie te verwittigen.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Issued
Berichten: 1233

#7 , 09 okt 2023 22:59

U kan aangifte doen ( klacht neerleggen) bij de politie. Het betreft hier woonstschennis. Er is wel de voorwaarde dat er geweld of bedreigingen zijn gebruikt om toegang tot de woning te krijgen bv duwen of "laat mij binnen anders ...."

Terug naar “Andere”