Maatschappelijk onderzoek foutief

Joke@1982
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Maatschappelijk onderzoek foutief

#1 , 25 okt 2020 10:56

Beste mijn dochter X is op 30juni 2019 na een ruzie weggelopen van huis. Ze had toen de leeftijd van bijna 15 jaar. Ze is toen ingetrokken bij mijn moeder waar ik geen contact mee heb. X wordt gemanipuleert en krijgt de volledige vrijheid. Zoekende naar hulp heb ik jeugdzorg gecontacteerd. In 16maand tijd heb ik hun 1 keer afzonderlijk gesproken en 2 keer met een samenkomst met de familie. Van herstel is er zelfs nooit sprake geweest. Het onderzoek is opgemaakt met de verhalen van mijn moeder die ze compleet omdraaid met de werkelijkheid. Bij sommige verhalen kan ik zelfs het tegendeel bewijzen. Maar krijg nergens gehoor waardoor ondertussen de jeugdrechter tussen gekomen is en een vonnis van 1 jaar pleegzorg uitgesproken is en dit enkel op puberale streken. Ik heb 15 jaar X alleen opgevoed en tal van mensen kunnen bevestigen dat er niks mis is. Aub waar kan ik terecht?
Y

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
jef007
Berichten: 1679

#2 , 25 okt 2020 12:09

best naam verwijderen!!

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#3 , 25 okt 2020 15:00

U kan contact opnemen met het CAW. De titel van uw topic is m.i. een fout uitgangspunt om tot een oplossing te komen. U kan de resultaten in twijfel trekken, maar dat wel nog niet zeggen dat het maatschappelijk onderzoek foutief is. U bent te kort betrokken, vandaar dat ik u aanraad om contact te zoeken met het CAW.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Reclame

LeenW
Berichten: 12817

#4 , 25 okt 2020 15:07

Namen werden verwijderd, titel ga ik laten staan ook al ben ik het eens met bovenstaande dat in uw nadeel niet automatisch fout is.

Terug naar “Andere”