Familie ruzie

Dushi1987
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

Familie ruzie

#1 , 07 okt 2020 11:22

Ik weet niet juist waar ik fit moet plaarsen, maar..
Even verhaal schetsen, lang verhaal.

Het begon allemaal rond december/januari
Ik kreeg een uitnodiging van een klant (Ik werk als huishoudhulp) voor hun 40 jarig huwelijk op 14 maart.
Ik had al bevestigd dat we zouden komen. Nu ook die tijd ongeveer stuurde mn zus een uitnodiging voor de verjaardag van haar dochter (was voor de zelfde dag als de dag van mijn klant)
Nu zei ik van dat we al plannen hadden. Mijn dochter verjaart op 30 januari en mijn andere dochtertje 11 januari.. Ik had dus iedereen uitgenodigd op 30 januari. Mijn zus had toen laten weten dat hun niet gingen komen want ze hadden ook al andere plannen (maar we hebben haar auto vrijwel heel de dag aan hun huis zien staan)
Nadien De dochter van mn zus stuurde me berichten van waarom komen jullie niet, en dat we haar verjaardag nog nooit samen gevierd hadden, en allerlei verwijten naar me begon te sturen.. Ik had juist een moeilijke periode (een klant die als familie voor me was lag op sterven, een huis vinden lukte niet stonden bijna op straat, enz...) ik zat al bijna in een depressie. Ging mn nichtje door met verwijten maken.. Ik zei op een gegeven moment tegen haar, 'stop aub met sturen en verwijten te maken of je brengt me nog dieper dan ik al zit...niet bedoelt dat zei de oorzaak zou zijn maar toch ze vatte het helemaal verkeerd op en zei dat tegen mijn schoonbroer waarop hij mij volledig blokkeerde overal..