vergiftigd met pesticide

christophe valcke
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

vergiftigd met pesticide

#1 , 03 okt 2020 15:08

paar dagen geleden kwam ik huis na 3 dagen uitslapen thuis is de omstandigheid niet zo goed mijn moeder liegt vaak tegen mijn en broer en schoon zus wonen ook in en ze vormen een groepje tegen mij omdat ik hen verdenk mij overleden vader te hebben vergiftigd met pesticides of dergelijke paar dagen geleden heb ik mijn hart gelucht tegen nog een andere broer dat buitenshuis woont ivm dit geval via facebook waarr ik later zag dat mijn moeder of broer op mijn account hebben geweest en alles gezien toen ik thuis kwam voelde ik me heelemaal goed maar nadat ik iets dronk van water op mijn kamer werd ik ontzettend ziek mijn moeder deed grof en weigerde eerst hulp te geven toen ik haar vertelde dat ik enorm koud had en pijnn ik vroeg haar nog wat extra water en vond het een vreemde smaak hebben zij ging naar boven ik lag een uur te criperen van de pijn en maakte geluiden zoals aaai ... enzo een uur lang minimuim waarom niemand ook maar eens kwam kijken tot dat ik echt het zat was en rende naar boven naar mijn moeders kamerr en zei haar ga je me echt niet helpen??? waarop ze zei laat me met rust ik wil slapen waarop ik geschokt was toen smeet ik me op de grond omdat een helse pijn had na veeel aandringen belde ze een arts (niet eens mijn huisart) een wild vreemde toen die mij onderzocht kwam die op een bloed druk van 16 en hartslag van 180 ik was op da moment al stukken beter want was ondertussen paar uur later na het begin maar had enorme pijn in spieren en gewrichten en handen tintelden en mijn armen ezo waren gezwollen waarop de arts mij vertelde mij naar het ziekenhuis te gaan voor mijn veiligheid waarop ik nie toestemde omdat ik dacht ik ben nu toch al beter dit hoeft niet meer doch iets later wanneer de arts vertrok kwam ik te weten dat hij verdenkingen had dat ik vergiftigd was met pesticides waaoop ik dan vandaag denk had ik dan niet beter toch naar ziekenhuis gegaan ?? daarom mijn vraag aan jullie wat zijn mijn opties en wat moet ik doen ?? ik ben radeloos en weet nie goed wat en hoe

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#2 , 03 okt 2020 15:27

Primo, dit is geen medisch forum en secundo, het lijkt me aangewezen dat u contact opneemt met uw huisarts en dat u de situatie met hem bespreek. Hij kan u dan verder helpen en desgevallend doorverwijzen naar een meer aangewezen hulp voor uw probleem.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

christophe valcke
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 03 okt 2020 15:39

oke danku wel

Reclame

Drone
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

#4 , 03 okt 2020 16:04

leestekens, zinsconstructie . . . ffs

Franciscus
Berichten: 38587

#5 , 03 okt 2020 22:16

Is er bloed afgenomen en bent u naar het ziekenhuis gegaan?

Terug naar “Andere”