Dochter verplichten om naar ex stiefmama te gaan

BiancaS2903
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Dochter verplichten om naar ex stiefmama te gaan

#1 , 23 aug 2020 00:22

Hey iedereen, complexe situatie en vroeg me dus af...

Dochter(12) is in samenspraak met papa (ook al is er een vonnis) Wegens te bang zijn ,met papa overeengekomen dat ze wegens zijn alcoholprobleem (waar hij aan werkt voor de 3de keer) niet meer blijft slapen en uiteindelijk door weer vele schrikmomenten overdag niet meer alleen langsgaat.
Clb en psychologische gesprekken lopen nog. Ik ben er steeds bij of als half broer en zusje gaan, rijd ze met ex stiefmama mee (ondertussen een jaar ook uiteen)

Probleem is dat ze wel graag met half broer en zus speelt en dit gebeurt wekelijks , doch papa zou graag hebben dat ze daar ook gaat logeren en dit laatste wil ze absoluut niet.
Nu heeft papa dus geeist van in mijn week ga je een keer bij oma/opa slapen en de rest van de week bij de ex stiefmama.
Dochter natuurlijk al in alle staten , het is ind zijn week , moet ik ze dan meesturen ?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding