Ex houd de kinderen weg

Wiezalhetzeggen
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Ex houd de kinderen weg

#1 , 30 mei 2020 23:13

Goeieavond korte schets ex en ik uit elkaar sinds juli ieder zijn eigenweg gegaan we woonde elk apart in Limburg ik mocht onze kinderen enkel maar zien als ze zin had om ze te brengen nu ben ik sinds april bij mijn nieuwe partner gaan wonen aan zee en nu weigerd mijn ex de kinderen te brengen omdat ik zo ver ben gaan wonen de zaak komt voor in de rechtbank in juni nu mijn vraag gaat een rechter mijn ex gelijk geven ik vraag 1 weekend om de 14 dagen de kinderen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12813

#2 , 31 mei 2020 00:02

Lijkt mij inderdaad logisch dat als u ineens aan de andere kant van het land gaat wonen, u moet instaan voor het vervoer. Maar een glazen bol heb ik niet.

Franciscus
Berichten: 38583

#3 , 31 mei 2020 12:42

Is er al een vonnis of authentieke akte bij notaris?

Reclame

Wiezalhetzeggen
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#4 , 31 mei 2020 16:04

Nee nog geen vonnis en de andere kant van het land zo ver is dat ook niet he

LeenW
Berichten: 12813

#5 , 31 mei 2020 17:09

Nee nog geen vonnis en de andere kant van het land zo ver is dat ook niet he
Van Limburg naar de zee? Kan men dan nog veel verder gaan?

Franciscus
Berichten: 38583

#6 , 31 mei 2020 22:16

Als er geen vonnis is of akte kan u niets afdwingen ...en vermoedelijk zal de afstand tot ongeacht wie gaat brengen of halen door diegene die ver is gaan wonen moeten 'betaald' worden.

Terug naar “Andere”