deurwaarder

vv-ke
Topic Starter
Berichten: 174

deurwaarder

#1 , 09 aug 2019 11:25

vandaag vinden we in de brievenbus een brief van deurwaarder ivm een factuur van dochter die niet betaald werd door haar moeder.
Dochter staat sinds kort op ons adres, van mijn partner en mij. Ex staat achter met betalingen, volgens de brief. Wat gaat er nu gebeuren? Stel dat ze nog steeds niet betaalt, komen ze dan naar ons vanalles 'opschrijven/aanslagen'? volgens haar is er ambras tussen die deurwaarder en hare advocaat. Soit raar verhaal....

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#2 , 09 aug 2019 11:30

Op wiens naam staat de deurwaardersexploot?
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

vv-ke
Topic Starter
Berichten: 174

#3 , 09 aug 2019 12:50

Op wiens naam staat de deurwaardersexploot?
op naam van de moeder, maar adres dochter staat nu bij ons.

Reclame

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#4 , 09 aug 2019 12:56

Hoe kan de deurwaardersexploot gericht aan uw ex-echtgenote, op uw adres betekend worden? Tenzij natuurlijk de exploot aan uw dochter is gericht. Als ik u was, zou ik zeker contact zoeken met deze deurwaarder Hoe de vork precies aan de steel zit. Trouwens een exploot wordt door overhandiging en aftekening bezorgd. Zou het niet kunnen zijn dat de deurwaardersexploot door uw ex-echtgenote in uw brievenbus werd gedeponeerd? Quid onderhoudsplicht aan uw dochter?
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

vv-ke
Topic Starter
Berichten: 174

#5 , 09 aug 2019 14:18

Hoe kan de deurwaardersexploot gericht aan uw ex-echtgenote, op uw adres betekend worden? Tenzij natuurlijk de exploot aan uw dochter is gericht. Als ik u was, zou ik zeker contact zoeken met deze deurwaarder Hoe de vork precies aan de steel zit. Trouwens een exploot wordt door overhandiging en aftekening bezorgd. Zou het niet kunnen zijn dat de deurwaardersexploot door uw ex-echtgenote in uw brievenbus werd gedeponeerd? Quid onderhoudsplicht aan uw dochter?
het was gewoon een brief via de post (gewoon in de brievenbus gedeponeerd), met de naam van de moeder en naam van dochter als bestemmeling. Daarin werd gevraagd naar betalingen want die waren niet meer gebeurd. Moeder zegt nu dat alle betalingen gebeurd zijn maar dat de deurwaarder haar pest. Ze zou er een advocaat opgezet hebben. Ondertussen hebben wij bewijs gevraagd dat ze er wel degelijk mee bezig is... Maar misschien eens contact opnemen met deurwaarder dat we meer weten (wat ons te wachten staat)

Terug naar “Andere”